וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוינטר רשמה עלייה של 9.7% בהכנסות ברבעון השלישי ל-18.5 מיליון דולר - אך הרווח הנקי ירד

ניר צליק

24.11.2010 / 16:10

הרווח התפעולי עמד על 1.7 מיליון דולר לעומת 2.5 מיליון דולר ברבעון המקביל



, המפתחת, מייצרת ומפעילה מובילה של טכנולוגיות שליטה ובקרה מתקדמות ושירותי דרך לתעשיית הרכב, רשמה ברבעון השלישי הכנסות שצמחו ב-9.7% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-18.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-16.9 מיליון דולר



ברבעון השלישי נרשמה ירידה של כ-3.6% ברווח הגולמי שהסתכם ב-6.8 מיליון דולר - לעומת 7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ירד לאור שחיקת מחירים בשוק המקומי, והסתכם ב-36.5% לעומת 41.5% ברבעון המקביל.



הוצאות התפעול של החברה עמדו על 5.1 מיליון דולר לעומת 4.5 מיליון דולר ברבעון המקביל, כך שבהתחשב בעובדה שגם הרווח הגולמי של החברה נשחק, ירד הרווח התפעולי של החברה ל-1.7 מיליון דולר לעומת 2.5 מיליון דולר ברבעון המקביל.







בשורה התחתונה, הסתכם הרווח הנקי של פוינטר ב-438 אלף דולר או 9 סנט למניה לעומת 1.1 מיליון דולר או 24 סנט למניה ברבעון המקביל. ה-ebitda עמד על 2.8 מיליון דולר לעומת 3.6 מיליון דולר ברבעון המקביל.



"תוצאות הרבעון השלישי משקפות את המגמה החיובית שאנו רואים במרבית השווקים בהם אנו פועלים. התוצאות מעידות על צמיחה יציבה בהכנסות החברה לאורך השנה האחרונה. הגידול הינו תוצאה של בסיס הלקוחות הגדול של החברה וכן של מגוון השירותים שהיא מציעה", אמר דני שטרן, מנכ"ל פוינטר, ואכן, החברה רשמה שיפור בשורה העליונה אך בעקבות שחיקה ברווחיות הגולמית ועלייה בהוצאות התפעול זו לא חילחלה כלפי מטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully