וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מנהלת המעבר לנגב במשרד הביטחון: ניתן עדיפות להעסקת עובדים ישראלים

מוטי בסוק

24.11.2010 / 16:51

חזי משיטה: "גם במכרזים נעדיף תוצרת כחול-לבן; המעבר לדרום יספק מיליארדי שקלים לכלכלת האזור"



ראש מנהלת המעבר לנגב במשרד הביטחון, תת אלוף (מיל.) חזי משיטה, הבטיח היום לשר הממונה על שיפור השירות לציבור מיכאל איתן ולח"כית מירי רגב, שניהם מהליכוד, כי במעבר יחידות אמ"ן ויחידות התקשוב לנגב, תהיה העדפה מובהקת להעסקת עובדים ישראליים בכל תהליכי ההעברה, בדיוק כפי שהיה במעבר עיר הבה"דים לנגב.



משיטה הוסיף כי גם במקרים של מכרזים, תינתן העדפה מובהקת לתוצרת כחול לבן, בין אם יהיו יהיו בשיטת ה-bot ובין אם הם יהיו מכרזים ישירים. לדבריו, הירידה של מערכי אמ"ן והתקשוב לנגב, שתיעשה בשנים הקרובות, משמעותה תוספת של מיליארדי שקלים רבים לכלכלת האזור.



בעת האחרונה נמצאים משרד הביטחון ומשרד האוצר בשיחות ששני המשרדים מנהלים בחודשים האחרונים, בנוגע לתקציב המשוער של העברת מחנות אגף המודיעין, מחנות אגף התקשוב, ומחנות ומתקנים לוגיסטיים נוספים של צה"ל ממרכז הארץ לנגב.



מהלך זה בא בהמשך לשני מהלכים גדולים אחרים של העברת צה"ל לדרום: העברת בסיס חיל האוויר משדה התעופה בלוד לנבטים, שכבר בוצעה; והקמת קריית ההדרכה (עיר הבה"דים) בנגב, שכבר תוקצבה. אגף המודיעין אמור לקום בצומת שוקת, בסומך לפארק ההיי-טק של עומר. אגף התקשוב אמור לעבור לקמפוס הטכנולוגי שליד אוניברסיטת בן גוריון, לשטח שמיועד להיי-טק, בשכנות למפעלי היי-טק אזרחיים.



צילום: טלי מאייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully