וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות אלקטרה ברבעון השלישי עלו ב-7% ל-686.5 מיליון שקל

יעל פטר

24.11.2010 / 17:00

הרווח הנקי עלה פי 2.3 ל-52.5 מיליון שקל; החברה מתכננת הקמת תחנת כוח בגלבוע להספק של 300 מגה-וואט



חברת , בשליטת איתמר דויטשר, מפרסמת בדו"חות הרבעון השלישי לשנת 2010 כי הכנסות החברה עלו ב-7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, והסתכמו ב-686.5 מיליון שקל, והרווח הנקי עלה פי 2.3 ל-52.5 מיליון שקל.



חברת הנדל"ן אלקטרה פועלת בישראל בחו"ל במספר מגזרים. החברה פועלת במגזר פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל ובחו"ל, מגזר שירות אחזקה וסחר, ומגזר פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום.



עיקר העלייה בהכנסות החברה נבעה ממגזר פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל. החברה רשמה התאמת שווי הוגן בגין נדל"ן להשקעה ברבעון הנוכחי בשווי 29 מיליון שקל , התאמה זו אינה רשומה ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נובעת מפרויקט שבנייתו מבוצעת על ידי חברה בת של אלקטרה. הרווח משערוך הוא בהתאם לעדכון שהתקבל ביחס להערכת השווי שהתקבלה.



כמו כן, הוצאות המימון של החברה ירדו ב-48% ל-15.7 מיליון שקל. הירידה נובעת בעיקר מהשפעת השינוי בשערי המטבעות בעולם וההשפעה על הלוואה דולרית שנתנה החברה לחברה הבת. בסעיף רווח מפעולות נמשכות חלה עלייה של פי 2.2 ל-52.5 מיליון שקל - כתוצאה מרווח משערוך נדל"ן להשקעה וכן הכנסה מהסדר בגין חובות קבוצת חפציבה. השנה חתמה החברה עם קבוצת חפציבה על הסדר חובות.







המזומנים נטו שייצרה החברה בפעילותה השוטפת ירדו ב-25% ל-22.3 מיליון שקל, המזומנים בקופת החברה ירדו ב-28% ל-261.7 מיליון שקל, והונה העצמי עומד על כ-644.1 מיליון שקל. השנה תשלם אלקטרה למחזיקי האג"ח ולבנקים תשלומים בגובה 138.4 מיליון שקל.



איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ, אומר היום כי, "במקביל לצמיחה האורגנית של הקבוצה, אנו ממשיכים לפעול גם לאיתור חברות המתאימות לרכישה על ידנו. ובנוסף, אנו מקדמים את מעורבות הקבוצה בפרויקטי תשתיות לאומיות בתחומי יצור החשמל, המים והגז הטבעי".



השבוע אישרה הממשלה את תהליך התכנון של תחנת כוח בשיטת האגירה השאובה בגלבוע בהספק של 300 מגה-וואט. התחנה היא פרויקט משותף של אלקטרה וחברת אורתם סהר וצפויה להתחיל לפעול ב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully