וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורכים ליבואנים על האצבעות: שלמה תציע ליסינג מימוני ישירות לחברי מועדון "הוט"

דניאל שמיל

24.11.2010 / 18:49

שלמה-כאל תשתמש בהנחות שקיבלה מיבואניות הרכב כדי להציע "הלוואה מבלי ריבית"



הסטטוס קוו העדין בין יבואני הרכב וחברות הליסינג מתערער בשנתיים האחרונות. יבואנים רוכשים חברות ליסינג ומוכרים מכוניות ברכישה ישירה לחברות וחברות הליסינג הופכות ליבואניות בעצמן - כמו במקרה של שלמה, יבואנית אופל - ומציעות ליסינג מימוני ללקוחות הפרטיים. כעת, נכנסות חברות הליסינג לטריטוריה נוספת של היבואניות: השיווק למועדוני לקוחות.



ל-themarker נודע כי החל בימים הקרובים תציע "שלמה-כאל", זרוע הליסינג המימוני של קבוצת שלמה, מבצע מיוחד למועדון הלקוחות "הוט". מועדון הלקוחות הוט מאגד את את ועדי העובדים בהסתדרות המהנדסים, ההנדסאים והסתדרות האקדמאים במדעי הרוח והחברה. לטענת המועדון, הוא מקיף כ-100 אלף חברים.



עד כה, מועדוני הלקוחות חבר, הוט ואחרים זכו למבצעים בעיקר מצד יבואניות הרכב, עבורן היתה זו דרך להציע הנחות לקהל מוגדר, מבלי לפגוע במחירון המכוניות המשומשות. כעת משתמשת שלמה בהנחות שהיא קיבלה מיבואניות הרכב כדי להציע "הלוואה מבלי ריבית", זאת בשעה שגם יבואניות הרכב מציעות תנאי מימון שונים ללקוחות פרטיים. נוסף למימון המוזל, יקבלו חברי הוט גם חיישני רוורס ומרימי שמשות מתנה, וכן טיפול חינם ברשת המוסכים של קבוצת שלמה, "אוטו-קלאב".



לדוגמה, חברי המועדון יוכלו לרכוש יונדאי i20 תמורת מקדמה של 40 אלף שקל, תשלום חודשי של 349 שקל ותשלום היתרה (50 אלף שקל) בתום 30 חודשי העסקה. לחילופין, אפשר גם להמשיך בעסקה אחרת, בה חלק מהסכום ישמש כמקדמה.



מבצע דומה נערך במתכונת מצומצמת בשלהי 2009 והוגדר כניסוי, ונמכרו בו כ-30 מכוניות בליסינג מימוני. הפעם מצפים לכמויות גדולות בהרבה. בנוסף, שלמה כאל תציע מבצעים דומים גם להסתדרות המורים, ארגון קרנות השוטרים וועדי עובדים נוספים. גם לחבר, ארגון הצרכנים הגדול בישראל, יש תוכנית לליסינג מימוני, אלא שזו נערכת בסיוע בנק הפועלים, ולכן לא מתחרה ביבואנים אלא מספקת להם ערוץ מכירה נוסף.



שלמה כאל והוט אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully