וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוס: השימוע - טקס שתוצאותיו ידועות מראש

אדיר ונונו

25.11.2010 / 8:10

שעתיים לפני השימוע שנקבע לו באיפקס אתמול, ביטל רועי ורמוס את הגעתו בטענה שאיפקס הפירה את זכות השימוע שלו. שלשום נדחתה בקשת איפקס ופסגות למחוק את עתירת ורמוס

ביום רביעי בשבוע שעבר, באותה שעה שהגישה איפקס תגובה לעתירתו נגד פיטוריו מפסגות, הזמינה החברה את רועי ורמוס לשימוע לקראת הדחתו. השימוע, שנקבע ליום שני האחרון, נדחה ב-48 שעות בעקבות מכתב ששלח ורמוס באמצעות עו"ד ניר כהן, ובו טען כי ניהול השימוע - ללא כוונה אמיתית לבחון את טענותיו - נקבע שלא כדין וכי יש לבטלו. ואולם גם דחיית הדיון לא תיקנה את אי החוקיות, לדעת ורמוס. אתמול, שעתיים לפני תחילת השימוע, ביטל ורמוס את הגעתו. מי ששמר עד עכשיו על ממלכתיות, החליט להסיר את הכפפות.

ההתכתשויות בין ורמוס לאיפקס ממשיכות גם בבית המשפט. אתמול דחה השופט אשר גרוניס את בקשתה של איפקס ופסגות למחוק את עתירתו של ורמוס על הסף. השופט כינה את בקשתן של החברות "בקשת סרק" ונימק זאת בכך שכבר שלשום איפשר לוורמוס להגיש תגובה לתשובתן של החברות לעתירה שהגיש נגד פיטוריו.

ורמוס, שכנראה מעודד מהסימפטיה שהוא מקבל בביהמ"ש העליון, החליט לבטל את הגעתו לשימוע רגע לפני מועד הישיבה המתוכנן. במכתב שהוגש בידי עו"ד כהן בתמיכת מכתב מעורכי הדין אורנה לין וברק כלב, המתמחים בדיני עבודה, מועלות שתי טענות עיקריות.

הטענה המרכזית של ורמוס היא שאיפקס גיבשה את דעתה מראש ולכן אין ביכולתה לשקול את פיטוריו "בלב שלם ובנפש חפצה", כפי שדורשת הפסיקה. עו"ד לין כותבת כי מעולם לא ניתנה לוורמוס זכות טיעון על אף שכל המהלכים האחרונים נגעו לו אישית. למעשה, כותבת לין, מרגע שאיפקס התחייבה בפני פרקליט המדינה לסיים את העסקתו של ורמוס בפסגות, יוצא שחברי הדירקטוריון שבפניהם אמור היה ורמוס להופיע כבר גיבשו את דעתם והתחייבו בפועל לגבי תוצאות השימוע.

טענה מעניינת נוספת נוגעת לטענתו של ורמוס כי הוא לא יכול להתגונן כראוי בשימוע כשאין בידיו את כל המסמכים הרלוונטיים.

מעניין לקרוא שלא רק טענות משפטיות מופיעות במכתב ששלחה לין לפסגות. בין ציטוטי הפסיקה וסקירת הדין המצוי, מזכירה לין כי ורמוס הוא שקידם את פסגות בכישרון ובמקצועיות, שזכו להכרה של החברה בכל שנותיו בה. למעשה, טוען אולי ורמוס בלי לפרש זאת, כי כל הטיעונים המפותלים הם ציות לדרישות רשות ניירות ערך ואין בהם דבר עם תפקודו כמנכ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully