וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה לישראל חוזרת להציג רווחים

יעל פטר

25.11.2010 / 9:30

חברת האחזקות המחזיקה בין היתר בכי"ל, בז"ן, צים ובטר פלייס, מציגה ברבעון השלישי של 2010 רווח נקי שהסתכם ב-107 מיליון דולר, לעומת הפסד של 11 מיליון דולר ברבעון המקביל

החברה לישראל, בשליטת קבוצת עופר (55%) ובנק לאומי לישראל(18%), מציגה בדו"חות הכספיים של הרבעון השלישי לשנת 2010 כי הכנסות החברה ירדו ב-30% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ל-2.5 מיליון דולר. הרווח התפעולי של החברה עלב ב-27% ל-433 מיליון דולר ואילו הרווח הנקי של החברה לישראל עלה ל-107 מיליון דולר ברבעון הנוכחי בהשוואה להפסד נקי ברבעון הקודם שהסתכם ב-11 מיליון דולר.

החברה לישראל היא חברת החזקות הפועלת ביזום ופיתוח עסקים בישראל ובחו"ל. החברה פועלת באמצעות החברות הבנות והיא בוחנת מעת לעת השקעה בתאגידים מקומיים ובינלאומיים. החברות הבנות הן בעיקר בתחומי הכימיקלים, הספנות והאנרגיה. כמו כן החברה משקיעה גם בתחום הטכנולוגיה, הרכב ותשתיות לרכב חשמלי, וכן תחנות כוח ואנרגיה ירוקה, בין היתר מוחזקות על ידי החברה לישראל חברות כיל, בזן, צים, בטר פלייס, טאואר ואינקיה.

המזומנים נטו שיצרה החברה דרך הבנות מפעילות שותפת עלו ב-72% ל-556 מיליון דולר והמזומנים בקופת החברה עלו ב-30% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ל-1.4 מיליון דולר.

החברה לישראל מדווחת כי מספר גורמים השפיעו על הרווח של החברה. כיל סיימה את הרבעון השלישי בירידה ברווח של 5% ל-243 מיליון דולר. בזן סיימה הרבעון עם ירידה של 75% ברווח, צים סיימה הרבעון עם רווח נקי של 37 מיליון דולר לעומת הפסד של 208 מיליון דולר ברבעון המקביל, ובטר פלייס סיימה את הרבעון עם עליה בהפסד הנקי של החברה פי כ-3 ל-32 מיליון דולר.

בדו"חות החברה לישראל מוצגים גם הנתונים הכספיים של החברה הבת צים. ובהם מוצגת עליה הרבעון הזה בהכנסות של 76% ל-1 מיליון דולר. הרווח התפעולי של צים הוא 96 מיליון דולר לעומת הפסד תפעולי של 153 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. והרווח המיוחס לבעלים הסתכם ב-37 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 208 ברבעון המקביל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully