וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות גזית גלוב עלו ב-13% ל-1.3 מיליארד דולר בשל האיחוד עם החברה הבת ATR

יעל פטר

25.11.2010 / 10:46

הרווח הנקי עלה ב-68% ל-197 מיליון שקל



פירסמה היום את הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי של 2010. הכנסותיה עלו ב-13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ל-1.3 מיליארד דולר. הרווח התפעולי של החברה עלה ל-1.1 מיליארד שקל לעומת 178 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, והרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות בחברה עלה ב-68% ל-197 מיליון שקל.



גזית גלוב היא חברת נדל"ן הפועלת באמצעות חברות בנות. החברה מפתחת ומנהלת נדל"ן מניב בצפון אמריקה, אירופה, ישראל וברזיל. הקבוצה מתמקדת בענף המרכזים המסחריים מעוגני סופרמרקטים. בנוסף, לחברה פעילות בענף מבני תעשייה ורפואה בצפון אמריקה, וענף דיור מוגן בארה"ב. בבעלות גזית גלוב 605 מרכזים מסחריים, 15 מבני משרדים ו-15 בתי דיור מוגן.



בארה"ב פועלת גזית גלוב באמצעות קרן אקוויטי 1 הנסחרת בבורסת ניו יורק, ובבעלותה 182 נכסים מניבים בפלורידה, בוסטון, מסצ'וסטס וניו יורק. חברה בת נוספת הפועלת בארה"ב היא רויאל סניור קר העוסקת בתחום הדיור המוגן בדרום מזרח ארה"ב. בקנדה פועלת החברה הבת פירסט קפיטל ריאלטי הנסחרת בבורסת טורונטו, ומחזיקה ב-174 מרכזים מסחריים. החברה פועלת במרכז ומזרח אירופה באמצעות הבת atr המחזיקה ב-152 מרכזים מסחריים מניבים.



הכנסות גזית גלוב מהשכרת מבנים עלו ב-13% ל-1.1 מיליארד שקל, וזאת כתוצאה מאיחוד לראשונה עם פעילות הבת atr בשל הפעלה לראשונה של נכסים שפיתוחם הושלם. כמו כן העלייה נבעה מרכישת נכסים חדשים. ההכנסות ממכירת בניינים עלתה ב-18% ל-158 מיליון שקל.



החברה רשמה עליית ערך בנדל"ן בגובה של 516 מיליון שקל לעומת הפסד של 425 מיליון שרשמה ברבעון המקביל. בדו"חות מסבירה החברה נתון זה על ידי יישום של מודל שווי הוגן. כמו כן העלייה נובעת בחלקה מירידה בשיעורי היוון בתזרים המזומנים וכתוצאה משינוי שחל בתזרים. עליית הערך השפיעה גם היא על העלייה ברווח התפעולי.



גזית גלוב רשמה ירידה בהכנסות המימון בגובה 74% ל-55 מיליון שקל, כתוצאה משיערוך מכשירים פיננסיים נגזרים ובגין עסקות גידור, ושינוי זה השפיע בעיקר על הרווח הנקי של החברה. כמו כן המזומנים נטו שנבעו מפעילות שוטפת עלו ב-9% ל-723 מיליון שקל והמזומנים בקופת החברה עלו ב-77% ל-1.5 מיליארד שקל.





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully