וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל שוקי הון על אסם: החברה פרסמה תוצאות מצוינות שאין בהם אלא להפתיע לטובה

TheMarker Online

25.11.2010 / 11:22

ממליצים "קנייה" במחיר יעד של 62 שקל



חברת פרסמה לפני זמן קצר את תוצאותיה לרבעון השלישי לשנת 2010.







"החברה פרסמה תוצאות מצוינות שאין בהם אלא להפתיע לטובה", אומר ערן יונגר, אנליסט מזון ואנרגיה של מגדל שוקי הון. "אנו מעריכים כי גם בנטרול רכישות מציגה החברה עלייה של כ-4.6% בפעילותה בישראל."



מכירות



מכירות החברה הסתכמו בכ-986 מיליון שקל, עלייה של כ-11.9% לעומת הרבעון המקביל. במכירות בישראל הציגה החברה עלייה של כ-8.6% ובמגדל מעריכים כי בנטרול רכישות הציגה החברה עלייה של כ-4.6%.



נתון זה גבוהה משמעותית מהעלייה במכירות שהציגה שטראוס אשר הסתכמה בכ-1%. מכירות החברה בחו"ל ירדו בכ-2.7% ובנטרול שער חוץ החברה מציגה עלייה של כ-3.1%, זאת עקב השפעה חד פעמית בעקבות מיזוג פעילות פודטק ארה"ב עם מפעלי טבעול בישראל ובצ'כיה.



רווח



"ציפינו לפחות וקיבלנו יותר, החברה ממשיכה במגמה ומציגה עלייה ברווח התפעולי בהשוואה לרבעונים מקבילים", אומר יונגר.



החברה מציגה רווח תפעולי של כ-134 מיליון שקל לעומת רווח של כ-127 מיליון שקל ברבעון המקביל. השיפור ברווח הושג בעקבות תהליכי התייעלות בתחום הגלידות, רכישת מטרנה וכמובן, שיטות העבודה של נסטלה.



"לסיכום," אומר יונגר, "החברה מציגה צמיחה גבוהה במכירות ובעיקר בישראל, אנו סבורים כי החברה ממשיכה לבסס את מנועי הצמיחה תוך השגת סינרגיות בתחומי פעילותה ותמשיך להציג עלייה ברווח התפעולי. יעד החברה להשגת רווחיות תפעולית זהה לחברה האם, כ-14%-14.5%, נראה בר השגה.



במגדל שוקי הון מסקרים את החברה בהמלצת "קנייה" ובמחיר יעד של 62 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully