וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל פיננסים על עזריאלי: קבוצת הקניונים הגדולה בישראל מספקת את הסחורה

TheMarker Online

25.11.2010 / 11:10

מעלים המלצה ל"תשואת יתר" ומחיר יעד ל-103 שקל



פרסמה אתמול את הדו"חות הכספיים לרבעון 3/10, דו"חות שהיו טובים מאוד ומדגישים את מעמדה המוביל של החברה בתחום הקניונים, סבורים בכלל פיננסים:



1. צמיחה של 7.5% בתזרים נכסים זהים. ניתוח התוצאות לפי מגזרים מצביע על צמיחה של 9% בnoi של נכסי הקניונים ו-3% במשרדים, כאשר החברה מציינת בדו"חות כי לאחר המאזן נרשם גידול נוסף ב-noi.







צמיחת ה-noi מנכסים זהים לא נעצרה ברבעון 3/10 בו היא גדלה ב-2.4% בהשוואה לרבעון 2/10.







2. סך ה-noi גבוה מההערכות בתחילת השנה. ערב הנפקת החברה בתחילת השנה דובר על תחזית noi שנתית של כ-850 מיליון שקל וכעת נראה שהחברה תעבור את רף ה-880 מיליון שקל והיא נמצאת בקצב שנתי של כ-916 מיליון שקל.



3. תשואת noi גלומה 8%. "להערכתנו, תשואת noi הגלומה בנכסי החברה בהתאם למחיר המניה בשוק הוא כ-8%", אומר יובל בן זאב, מנהל מחלקת המחקר בכלל פיננסים ברוקראז', "בעוד אנו סבורים כי שווי הוגן לנכסים אלו צריך לגלם תשואה של 7.0%-7.5%."



4. מכפיל ffo 9.6. החברה מפרטת לראשונה את תחשיב ה-ffo המיוחס לפעילות הנדל"ן ומציגה ffo מנוטרל של 620 מיליון שקל (155 מיליון ברבעון). "נתון זה מגלם מכפיל ffo של כ-10.6, אולם להערכתנו, מכפיל זה מוטה כלפי מעלה שכן הוא אינו מגלם את התאמות לאחר המאזן כך שלהערכתנו, החברה נסחרת במכפיל ffo של כ-9.8", מסביר בן זאב.



5. מכפיל הון 1.10 אינו גבוה! "החברה נסחרת הבוקר במכפיל הון 1.1, אולם מכפיל הון זה מוטה להערכתנו כלפי מעלה בגלל שתי סיבות עיקריות:



"נכסי הנדל"ן של החברה מגלמים מחיר הון ממוצע של 8.2% בעוד שלהערכתנו יש להוונם במחיר הון של 7.0%-7.5% ואנו צופים שערוך בהיקף משמעותי ברבעון 4/10", אומר בן זאב.



"מאזן החברה כולל מרכיב גבוה של מסים נדחים בסך כ-1.2 מיליארד שקל, אשר להערכתנו אין להתייחס אליו במלואו".



6. החוסן הפיננסי יופנה להשקעות. להערכת כלל פיננסים קבוצת עזריאלי תפנה את היתרות הנזילות המשמעותיות שברשותה (כ-2.4 מיליארד שקל) לביצוע השקעות בפרויקטים שבייזום וברכישות של נכסים.



mלסיכום: דו"ח כספי טוב. החברה מהווה השקעת עוגן בסקטור. העלאת המלצה ל"תשואת יתר", 103 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully