וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דח"צית במליסרון רכשה מניות בריטיש ב-140 אלף שקל

ליאור זנו

25.11.2010 / 18:17

הצדדים ממתינים לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים כדי לסכם את העסקה סופית



עוד שחברת שבשליטת עופר השקעות נערכת לרכישת השליטה (71%) בחברת הנדל"ן המניב תמורת 1.7 מיליארד שקל, מדווחת היום מליסרון כי הדח"צית רויטל אבירם כבר ממהרת לרכוש מניות של חברת הבת החדשה. שלשום רכשה אבירם 11 אלף מניות של בריטיש במחיר של 12.72 שקל למניה ובסך הכל ב-140 אלף שקל.



מליסרון הודיעה לפני כחודש וחצי על חתימה סופית בעסקה לרכישה של 71% מהון מניותיה של בריטיש ישראל העוסקת בהשכרה ואחזקה של קניונים ובנייני משרדים, במחיר של כ-14.5 שקל למניה. מליסרון תרכוש 60% מהחבילה הנרכשת והשאר תרכוש עופר השקעות, חברה בבעלות יולי, ליאורה, דורון ואייל עופר. לאחר שהצדדים חתמו על העסקה, הם ממתינים לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים כדי לסכם אותה סופית.



עו"ד רויטל אבירם (רו"ח) משמשת כדירקטור חיצונית במליסרון מאז יולי 2007, וחברה בועדות הביקורת, הכספים והועדה לניהול סיכוני שוק של החברה. לאבירם תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, ותואר ראשון במשפטים מהמרכז הבינתחומי.



אבירם הינה הבעלים במשותף של משרד רוזנרם פיתוח עסקי ושותפה במשרד עורכי הדין גורניצקי ושות'. בנוסף למליסרון, היא מכהנת כדירקטור באלול תמרינד, פלג ניא, ערד השקעות וקבוצת מור נדל"ן בינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully