וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג USA הצליחה לגייס רק כ-35 מיליון שקל בשלב המוסדי מתוך 70 מיליון שקל

ליאור זנו

25.11.2010 / 22:23

בימים הקרובים צפויה להתקבל ההחלטה ההחלטה באם להוריד את המחיר או לבטל ההנפקה



מלבד הנפקתה הראשונה לציבור של הכשרה אנרגיה היום, בוצע היום גם השלב המוסדי בהנפקתה הראשונה לציבור של ביג usa, שזכתה לביקושים של 30-35 מיליון שקל בלבד, מתוך 70 מיליון שקל. על פי מקורות בשוק ההון, ביום שבת או ראשון תתקבל ההחלטה באם להוזיל את מחיר ההנפקה או לבטלה, בשל הביקושים הנמוכים.




החברה ביקשה לגייס בסך הכל 91 מיליון שקל במחיר של 10.5 שקל למניה, המשקפים שווי שוק של 315 מיליון שקל. המניות המוצעות עתידות היו להוות 29% מהחברה לאחר ההנפקה. ההנפקה מובלת על ידי אי.בי.אי חיתום, ובקונסורציום החתמים משתתפים גם לידר, אייפקס ואנליסט.



ביג usa מרכזת את נכסי רשת מרכזי הקניות ביג הפועלת בישראל ונמצאת בשליטת האחים יהודה נפתלי (48%), רוני נפתלי (25%) ומנכ"ל החברה איתן בר זאב (6%).



נכסי החברה הבת מאוגדים תחת פעילותה של big usa, שבבעלותה 22 מרכזי קניות בשטח של כ-330 אלף מ"ר ובתפוסה ממוצעת של 89%. החברה משתפת פעולה עם שתיים מקרנות הנדל"ן הגדולות בארה"ב: kimco המחזיקה ביחד עם ביג ב-22 מרכזים קיימים, וחברת ddr עמה נחתם היום הסכם ראשוני לרכישה משותפת של המרכז המסחרי המניב בסן פרנסיסקו שבקליפורניה, marine gateway.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully