וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשסנטה פגש את סופר ברבי

מאת רותי לוי

26.11.2010 / 6:48

שעון מרגלים שבו מצלמה נסתרת, משאית זבל שרוקדת ומגהקת, בובת ברבי שעושה סרטים וגם כלבת פודל אחת שהולכת לבד ? זוהי רשימת הצעצועים הנחשקים ביותר בארה"ב ערב חג המולד ? ויש דובדבן: שניים מהמוצרים כבר נמצאים על המדפים בישראל



>> מחיאות כפיים קצובות נשמעות ברקע, ילדה בת 10 מקפצת על מדרכה עירונית בחיוכים תוך שהיא אוחזת בכלבה לבנה ברצועה ורודה. חבורת בנות נלהבת מצטרפת אליה ולרגליהן פרוס שטיח אדום - והן פוסעות עליו בריקודים לצלילי מוסיקת פופ. ילדים אחרים עוצרים בצד התהלוכה, שולפים את המכשירים הסלולריים שלהם, מתקרבים ומצלמים - לא את חבורת הבנות, אלא דווקא את הכלבה הלבנה של הכוכבת הראשית.

מה הופך את הכלבה הזו למוקד משיכה עבור צלמי הפפראצי הצעירים? ראשית היא לא אמיתית: מדובר בכלבת צעצוע - ובשמה הרשמי: furreal gogo. גוגו לא צועדת רק על השטיח האדום בסרטון הפרסומת שתואר כאן, אלא חשוב מכך - היא צועדת כבר 58 ימים ברשימת 100 הצעצועים והמשחקים הנמכרים ביותר של אתר אמזון.



גוגו עדיין לא נמכרת בישראל ובאתר אמזון לא מאפשרים משלוחי צעצועים לישראל - זה הזמן להפעיל חברים ומכרים בארה"ב. מי שלא התברך בכמה כאלה יכול לבחור באפשרות היקרה יותר - חברת שילוח ישראלית שנועדה להסיר את חסם המשלוח, דוגמת ushops.co.il. נחמה קטנה: יום שישי השחור (black friday) שחל היום, הוא אות הזינוק למכירות חג המולד. ביום זה מוענקות הנחות גדולות על מוצרים (גם באינטרנט), מה שעשוי לחפות על עלות המשלוח. נחמה שנייה: שני להיטים מתוך הרשימה כבר עשו את דרכם לישראל.



רגע לפני חנוכה, קבלו את רשימת החלומות של הילדים האמריקאים - עשרה מהמשחקים הנמכרים באמזון.



22 חברות מחפשות צמיד



alex toys friends 4 ever bracelet making kit



היצרן: alex toys



הבנות של היום כבר לא מסתפקות במסיבות תה, אלא משחקות במסיבות הכנת צמידים שבהן, איזו הפתעה, הן באמת מכינות צמידים. ערכת צמידי החברות מגיעה בצורת קשת חוטים "בכל צבעי הקשת, וגם בכסף ובזהב", כפי שמצוין על הערכה. יש בה חרוזים וארבע תבניות אריגה שמהן ניתן לייצר שמונה סוגי צמידים שונים. הכל נמצא במארז מזוודה צבעוני שאפשר לקחת לבית של חברה טובה, או סתם להשוויץ בה. מהערכה ניתן ליצור 22 צמידי חברות.



גיל מומלץ: 8-12



מחיר באמזון: 24.30 דולר (במקום 27 דולר)



מחיר בישראל: 139 שקל (טויס אר אס)



הכלבה גוגו מחפשת אהבה



furreal gogo - my walkin' pup



היצרן: hasbro



גוגו היא בובת פרווה של כלבה מסוג פודל צרפתי. היא מגיעה עם רצועה ורודה והיא מהלכת כאשר ידית הרצועה משמשת כשלט. הכלבה מגיעה עם 18 מחוות כלביות. בין השאר, היא מתנשפת, נובחת, מסתובבת כשמלטפים לה את צד הבטן ומקשקשת בזנב. "היא עושה כל מה שכלבה רגילה עושה, רק בלי הדברים הרעים", מסביר הבלוג techgadgetsnews. אך הישמרו לכן בנות: אם תכאיבו לה כשתמשכו חזק מדי את הרצועה, היא גם יודעת ליילל. "כמו כל כלב, גם היא רוצה אהבה", מסבירים בעמוד הצעצוע באמזון.



גיל מומלץ: 4-9



מחיר באמזון: 44.9 דולר (במקום 59.99 דולר)



לבנות את הארי פוטר



harry potter hogwarts castle lego



היצרן: lego



היסטריית הארי פוטר לא שוככת. ערכות הלגו השונות שנוצרו ברוח שבעת הספרים של ג'יי.קיי. רולינג מחזיקות כבר 76 ימים ברשימת 100 הצעצועים הנמכרים ביותר של אמזון, והסרט השישי בסדרה שיצא לאקרנים לפני שבוע ודאי מסייע לקידום המכירות. 1,290 חלקי לגו מרכיבים את בית ספר הוגוורטס לקוסמים. לערכה מצורפות מיניאטורות של הארי, הרמיוני ועוד תשע דמויות, בהן של אלבוס דמבלדור ואפילו של זה שאין לנקוב בשמו. הירידה לפרטים הקטנים מדהימה: במשרדו של דמבלדור תמצאו את מצנפת המיון, את החרב של גריפינדור וגם את שן הבסיליסק. החדר של בית גריפינדור מאובזר באח ומעליו תמונתו של סיריוס בלק. היכן מוחבא היומן של טום רידל? את זה הקוראים האדוקים יודעים לבד.



גיל מומלץ: 8-14



מחיר באמזון: 129.99 דולר



ברבי שמורידה את המים בשירותים



barbie pink 3 story dream townhouse



היצרן: mattel



בית הבובות החדש של ברבי מצויד באורות ובנברשות, במקרר שנדלק כשפותחים את הדלת ובפעמון מצלצל בכניסה. כשברבי דורכת על רצפת המקלחת, היא מזמזמת לעצמה מנגינה, וכאשר היא מתיישבת ליד האח נשמע רחש של עצים בוערים. ברבי גם יכולה להשתכשך בג'קוזי או לבשל במטבח המאובזר שבבית. יש לה גם טלוויזיית lcd נשלפת, וכשהיא יוצאת מחדר השירותים המים יורדים. גולת הכותרת היא ללא ספק המעלית האישית שנעה בחופשיות בין שלוש קומות הבית במשיכת חוט. הערכה מגיעה עם 55 חתיכות ואביזרים, אך סוללות אינן כלולות במחיר.



גיל מומלץ: 5-10



מחיר באמזון: 130 דולר (במקום 159.99 דולר)



לא רק בלונדינית - גם במאית



barbie video girl doll



היצרן: mattel



ברבי וידיאו היא בובת ברבי משוכללת. השרשרת היפה שלצווארה היא למעשה עדשת מצלמה, מאחורי הכובע בגב חולצתה יש מסך lcd ורגליה מסוגלות להתקפל ולהתכופף כדי לאפשר צילום מזוויות שונות. יוצרי הבובה מציעים לכם להקליט סרטים מנקודת מבטה של ברבי, בתוך בית הבובות, כמובן. ניתן לצפות בצילום בלחיצה על כפתור הפליי שעל המסך. אך בזאת לא מסתיימת החוויה: אם תחברו אותה באמצעות כבל usb למסך המחשב, תוכלו לצפות בסרט וגם להוסיף מוסיקה ואפקטים של סאונד בעזרת תוכנת עריכה חינמית וידידותית שניתן להוריד באתר האינטרנט של המוצר. את היצירה הסופית ניתן לשלוח לחברים ברשת החברתית.



גיל מומלץ: 5-10



מחיר באמזון: 47.6 דולר (במקום 49.99 דולר)



להעיף כדורים בכוח המחשבה



mindflex game



היצרן: mattel



רוצים להרגיש כמו בסרט מדע בדיוני? יצרנית הצעצועים מאטל מבטיחה לכם שרצועת הגומי שתלבישו על ראשכם מסוגלת לקרוא גלי מוח. עד מהרה תגלו שבעזרת כוח המחשבה בלבד אתם מסוגלים להרים כדור כחול קטן באוויר - 5 ס"מ מעל קונסולת המשחק. במהלך המשחק עליכם להוביל את כדור מתחת, מעל או בין המכשולים השונים, בעזרת התמקדות עיקשת או רוגע לסירוגין. ככל שתתרכזו יותר - הכדור יעלה גבוה יותר, ככל שתשלטו בטכניקה תוכלו להוסיף חישוקים ומשוכות ולהעלות את דרגות הקושי. הקונסולה מציעה חמישה משחקים שונים המיועדים לאחד עד ארבעה שחקנים ברמות קושי משתנות.



גיל מומלץ: 8 ומעלה



מחיר באמזון: 49.99 דולר (במקום 79.99 דולר)



להיות ג'יימס בונד בגיל 10



secret mission video watch



היצרן: spynet



שעון היד למרגלים הצעירים מאפשר להקליט בחשאי 20 דקות של וידיאו, ארבע שעות של אודיו ולצלם כ-2,000 צילומי ראיות שניתן להוריד למחשב בעזרת כבל usb. חלק בלתי נפרד מהחוויה הוא האתר המושקע spynethq.com, שממנו ניתן להוריד קטעי וידיאו עם משימות. אחת המשימות הראשונות קוראות לילדים לנסות להערים על גלי השקר המובנה בשעונם. "אני רוצה שתתרגלו איך לנצח את גלאי השקר כדי שתוכלו להגן על סודותיכם", מורה מפקד המשימה. "נסו לענות על כל שאלה על ידי כך שתחשבו על מספר גדול, ואז תחזרו על תשובת שקר באותו הזמן. אם תימצאו דוברי אמת בפחות מ-51% מהמקרים, המשימה שלכם תישאר סודית - ולא אצטרך למחוק את זיכרונכם. אבל בלי לחץ", הוא מוסיף. ילדים שנכנסים לעניין יכולים לרכוש מוצרי ריגול אחרים כמו מצלמת נחש ועט מקליט.



גיל מומלץ: 8-15



מחיר באמזון: 42.5 דולר (במקום 49.99 דולר)



שבץ נא דור 3



qwirkle board game



היצרן: mindware



הקווירקל כולל 108 קוביות עץ שעליהן שש צורות שונות בשישה צבעים. עליכם ליצור שורות וטורים לפי צורה או צבע. צבירת הנקודות נעשית בעזרת הצבה חכמה של קוביות שיתאימו למספר שורות או טורים במקביל. סדרה מתאימה של שש קוביות נקראת קווירקל - ומזכה אתכם בבונוס.



גיל מומלץ: 6 ויותר



מחיר באמזון: 17.50 דולר (במקום 34.99 דולר)



אוגרים עם ביוגרפיה



zhu zhu pet hamsters



היצרן: cepia



אוגרי הזו-זו הן חיות פרווה קטנות שיודעות לרוץ, להידבק לפינות הקיר ולצייץ. ההיסטריה סביב אוגרי הצעצוע כוללת גם מבחר מוצרים נלווים - מגלשות, רמפות, כדורים ובית אוגרים. האוגרים מגיעים בצורות ובצבעים שונים, לכל אוגר יש שם ואופי ייחודי עם קולות אופייניים. את הביוגרפיה של כל אוגר ניתן לקרוא באתר המוצר. הם רצים, קופצים ונתקלים בחפצים בדיוק כמו אוגרים אמיתיים.



גיל מומלץ: 5 ומעלה



מחיר באמזון: 14 דולר לשלישיית אוגרים (במקום 31.99 דולר)



מחיר בישראל: 50-60 שקל לאוגר (טויס אר אס וכפר השעשועים)



משאית זבל שמתעמלת ושרה



matchbox stinky the garbage truck



היצרן: mattel



למשאית הזבל הירוקה והפשוטה לכאורה יש שם - "סטינקי" והוא יודע להגות לא פחות מ-80 משפטים. סטינקי פותח את הפה וקורא "זבל! זבל!". כשמדברים אליו הוא מתרומם על גלגליו ודורש "האכילו אותי!". תוכלו להאכילו בחפצים קטנים, ואחרי השיהוק, כך מובטח, הוא יפרוק את הזבל והחפצים יחזרו אליכם ללא פגע. אם תשאירו את סטינקי למשך זמן ממושך ללא התייחסות, הוא יירדם ויש ללחוץ על הידית האחורית שלו בעקשנות כדי לעורר אותו משינה עמוקה. כשהוא עירני, מובטחת לכם הנאה צרופה - הוא שר, מתעמל ומחלק כיפים לכל דורש.



גיל מומלץ: 3 ומעלה



מחיר באמזון: 49.99 דולר (במקום 59.99 דולר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully