וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילה יוקרתית עם נוף לכנרת

רנית נחום-הלוי

26.11.2010 / 6:48

בתנועה



שם: רסל הסיון (60)

עיסוק: פנסיונר



מצב משפחתי: גרוש +1



איזו דירה אתה מוכר? ארז הסיון, הבן: "אבי מוכר וילה ברחוב דרך השדה 5 ביישוב פורייה עילית שבצפון. הבית הוא בשטח בנוי של כ-440 מ"ר בנוי ונמצא על מגרש של כדונם. מהבית נשקף נוף לכינרת, הרי הגולן והחרמון.



"הבית נבנה ב-1999 ורכשנו אותו בשלבי הבנייה. הוא עוצב בסגנון אנגלי על ידי האדריכלית חנוש ליבני. כל הקומה התחתונה רוצפה בפרקט ובקומה העליונה יש חמישה חדרי השינה, שבהם שטיח מקיר לקיר. יחידת ההורים היא גדולה ומרווחת וכוללת ג'קוזי וארון מרווח וגדול מאוד.



"בקומת הכניסה נבנתה סאונה ושני סלונים - אחד משמש חדר טלוויזיה והשני חדר ישיבה עם מטבח גדול ומרווח הפונה לנוף. חצר הבית כוללת בריכה גדולה בשטח של כ-55 מ"ר. כמו כן, יש בחצר ג'קוזי חיצוני ועצי פרי הדר רבים".



השכונה: "היישוב פורייה עילית, כמו מרבית הישובים בצפון, מאופיין בבתים צמודי קרקע וגרות בו כ-300 משפחות - בעיקר אוכלוסייה צעירה. ביישוב אין הרבה מוסדות ציבור, אבל בנסיעה של כחמש דקות אפשר להגיע לצומת פורייה, שם יש מרכז מסחרי גדול ובית ספר תיכון. היישוב קרוב לצירי תנועה ולטבריה, ותוך 10 דקות אפשר להגיע לכל מרכזי השירותים הנדרשים".



מחיר מבוקש: 5.5 מיליון שקל



איך קבעתם את המחיר? "ביישוב אין נכסים להשוואה אז עשינו אומדן של המחיר לפי עלות הבנייה, שכיום עולה על מחיר המכירה שאנחנו מבקשים".



כמה זמן אתה מציע את הבית ואיך? "אנו מציעים את הבית למכירה במשך שנה. היתה התעניינות רבה של רוכשים, אבל העסקות לא נסגרו, בין השאר בגלל ניסיון של רוכשים להוריד את המחיר לרמות שלא הסכמנו".



תשקלו להוריד את המחיר? "כבר הורדנו את המחיר - בתחילה הבית הוצע ב-6 מיליון שקל. יכול להיות שבמו"מ רציני נתגמש מעט".



מדוע אתם מוכרים את הבית? "הבית כבר לא פרקטי עבורנו. אבי גר שם לבד, או שהוא בנסיעות לחו"ל, כך שהנכס פחות תואם את צרכינו".



למי הבית מתאים לדעתך? "למשפחות שמחפשות איכות חיים בצפון או מי שמחפש בית קיט ליד הכנרת".



תקנו נכס אחר? "אבי עדיין שוקל אם לגור בישראל או לעבור לחו"ל".



מי המתעניינים? "קהל הרוכשים שהגיע אלינו עד היום היה מאזור המרכז, קיסריה והיה גם איש עסקים שהגיע מיפן".



תשקלו להשכיר את הבית? "זו אופציה, אבל לא בעדיפות ראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully