וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השותף החדש של פטריק דרהי: אמנון דיק

אמיר טייג

26.11.2010 / 12:01

מנכ"ל בזק לשעבר חזר לשוק התקשורת עם רכישת 5% ממניות מירס יחד עם ירון גזית. ההערכות הן כי השניים שילמו לבעלי החברה פטריק דרהי 40 מיליון שקל במסגרת העסקה

אמנון דיק, מנכ"ל בזק לשעבר, חוזר לשוק התקשורת. אתמול רכש דיק, יחד עם שותפו ירון גזית, 5% ממניות , כך נודע ל-themarker. הערכות הן כי דיק וגזית שילמו כ-40 מיליון שקל עבור המניות. כחלק מהעסקה, ימונה דיק לדירקטור במירס ויחזיק ב-10% מזכות ההצבעה בדירקטוריון. בתפקידו האחרון, היה דיק מנכ"ל בזק אותה הביא להפרטה מוצלחת בשנת 2005. ביום ראשון הקרוב צפויה מירס להביא את העסקה לאישור משרד התקשורת. הערכות הן כי היא לא תתקל בבעיות מיוחדות.

משרד התקשורת חייב את פטריק דרהי, אשר רכש לפני כחצי שנה 100% ממניות מירס תמורת 170 מיליון דולר, למכור לפחות 5% ממניות החברה ו-10% מזכות ההצבעה בדירקטוריון, לגורם ישראלי, שכן על פי רישיונה של מירס חייב להיות מינימום אחזקות של ישראלים במניות החברה. בחודשים האחרונים ניהל דרהי הליך מכירה באמצעות פועלים שוקי הון בו לקחו חלק מספר קרנות מנוף, וגופי השקעה נוספים. דיק וגזית לקחו חלק במהלך זה, והערכות הן כי דרהי העדיף למכור להם את מניות מירס במחיר נוח שכן העדיף אותם כשותפים על פני גופי השקעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully