וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

510 דירות בפרויקט תדהר ביבנה נמכרו בשלוש שעות לעמיתי חבר

TheMarker Online

26.11.2010 / 17:24

בחברה מעריכים את היקף המכירות בכחצי מיליארד שקל



חברת תדהר וארגון "חבר" דיווחו היום על מכירת 510 דירות בתוך שלוש שעות, בפרויקט תדהר על הפארק ביבנה בכנס שנערך בגני התערוכה לעמיתי הארגון.



בפרויקט יוקמו כ-1,000 יחידות דיור מתוכן 318 הועמדו למכירה לעמיתי חבר. במהלך התקופה האחרונה הגדילה תדהר את מספר יחידות הדיור שהועמדו למכירה במבצע ל-192 בעקבות הביקוש הרב לדירות בפרויקט.



בכנס הוצעו הדירות לעמיתי חבר בהנחות של למעלה מ-15%. דירת 3 חדרים הוצעה במחיר של החל מ-784 אלף שקל, דירת 4 חדרים החל מ-929 אלף שקל, דירת 5 חד' החל מ-1.089 מיליון שקל, דירות גן 5 חדרים החל מ-1.259 מיליון שקל, ופנטהאוזים החל מ-1.699 מיליון שקל.



סיגל בן מנשה, מנהלת השיווק של תדהר, ציינה כי ההתעניינות מרגע פתיחת הפרויקט לשיווק, היתה חסרת תקדים. למעלה מ-8,000 עמיתי חבר נרשמו להגרלה ופקדו את מרכז המבקרים בפרק זמן של פחות מחודש וביקשו לרכוש דירה בפרויקט.



בן מנשה הוסיפה כי "חברת תדהר נערכה לקבל את אלפי הלקוחות ולסיים את תהליך המכירה בתוך שעתיים מרגע פרסום תוצאות ההגרלה באירוע. עיקר הביקוש היה לדירות בנות 3 ו-4 חדרים אשר מחירם הממוצע הוא כ-1 מיליון שקל. את יתרת הדירות בפרויקט תשווק תדהר לציבור הרחב בתחילת השנה".



שלומי אברהם, מנכ"ל מועדון חבר המייצג למעלה מ- 110 אלף בתי אב ופועל בכל תחומי הצרכנות הוסיף: "ההחלטה שלנו ללכת, לראשונה, לפרויקט דיור ביבנה ולהציע גם דירות קטנות יותר של שלושה חדרים - הוכיחה את עצמה בגדול. עמיתי חבר סומכים עלינו ומבינים שאנחנו מביאים להם את ההצעות האיכותיות והאטרקטיביות ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully