וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: יום המסחר המקוצר הסתיים בירידות

ואדים סבירסקי

26.11.2010 / 21:31

הדאו ג'ונס איבד 0.85%; טבע עלתה ב-0.65%. בסיכום השבועי דאו ג'ונס איבד 1%, נאסד"ק עלה ב-0.6%; S&P500 החסיר 1%

יוםם המסחר האחרון והמקוצר בשבוע החגיגי בוול סטריט ננעל במגמה שלילית בהובלת מניות סקטור הפיננסים. העננים האפורים בשמי הכלכלה האירופית העיבו על המסחר בעולם ועל אווירת החג בוול סטריט.

מדד דאו ג’ונס איבד 0.85% ונחתם ברמה של 11,091 נקודות. נאסד"ק ירד ב-0.35% ל-2,534 נקודות ו-S&P 500 החסיר 0.75% ל-1,189 נקודות. היום לא התקיים מסחר באג"ח ממשלת ארה"ב ל-10 שנים והתשואה השנתית עליהן נותרה של 2.86%. בסיכום השבועי, מדד הדאו ג'ונס איבד 1%, נאסד"ק עלה ב-0.6% ומדד S&P500 החסיר 1%.

מניית טבע התחזקה ב-0.65% על רקע החלטת מינהל המזון והתרופות האירופאי על הנחיות חדשות לגבי יצירה של גרסאות גנריות לטיפולי פארמה יקרים ביבשת. מהלך זה יקל על חברות ענק כמו טבע ונוברטיס להיכנס לשוק מוערך של 36 מיליארד דולר בשנה.

ממשלת פורטוגל הכחישה את הדיווחים לפיהם מופעל עליה לחץ מצד הבנק המרכזי של אירופה וחברות גוש היורו לקבל סיוע פיננסי מקרן החילוץ האירופית כדי להקל על חובותיה וגירעונותיה. ספרד מהמרת על קיצוצים תקציביים ועל התיאבון של התושבים לאג"ח ממשלתיות מקומיות כדי להגן על עצמה מפני "הידבקות" במשבר החובות באירופה – כך דיווחה בלומברג. ספרד, שלה הגירעון התקציבי השלישי בגודלו באירופה, הודיעה כי לא תנקוט צעדים חדשים להגן על עצמה מפני משבר החובות האירופי לאחר שהממשלה קיצצה בהוצאותיה.

חודש אחרי שקיבלה הזמנה לאספקת קופסאות תקשורת בהודו לחברת BSNL בהיקף של מיליוני דולרים, חותמת אורכית (6.92% , 3.4) גם על הסכם דומה עם חברת הסלולר הרוסית TELE2. היקף העסקה לא פורסם אך ההערכות הן כי הוא דומה להסכם הראשון. אורכית היא ספקית פיתרון טכנולוגי להעברת שידורי טלוויזיה רב-ערוצית, אינטרנט מהיר וטלפון.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully