וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על התוכנית

28.11.2010 / 10:00

מדי ערב תעלה בוואלה! עסקים "סוגרים חשבון", התוכנית הכלכלית החדשה של ערוץ 23 בהגשת עידן גרינבאום. אתם מוזמנים לשלוח כאן את שאלותיכם למגיש ולחברי הפאנל

סוגרים חשבון עם עידן גרינבאום. אורן גולן, חינוכית 23
סוגרים חשבון עם עידן גרינבאום/חינוכית 23, אורן גולן

הטלוויזיה החינוכית תעלה היום (א') תוכנית כלכלית חדשה, "סוגרים חשבון", בהגשת עידן גרינבאום. בתוכנית יועלו מדי יום לדיון ארבעה נושאים כלכליים-חברתיים ואלה יזכו להתייחסות מחברי הפאנל הקבועים, בהם גם נשיא התעשיינים שרגא ברוש, נשיא לה"ב לשכת ארגוני העצמאים, יהודה טלמון, מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר משה לאון, מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר יוסי קוצ'יק, סמנכ"ל שיכון ובינוי אורנה אנג'ל, אשת העסקים סבינה בירן, מנכ"לית ארגון אג'נדה ענת סרגוסטי, עו"ד גדעון פישר ואישים נוספים.

מדי יום יעלו לשידור בתוכנית גם בכירי העיתונאים הכלכליים ממערכות העיתונים "כלכליסט" ו-THE MARKER, ולצדם אנליסטים ופעילים בשוק ההון.

מיד לאחר השידור בטלוויזיה ניתן יהיה לצפות בתוכנית מדי ערב גם בוואלה!, במסגרת שיתוף הפעולה בין הטלוויזיה החינוכית והאתר. במסגרת שיתוף פעולה זה יוכלו גם הצופים להביע את דעתם על הנושאים שיעלו לדיון מדי ערב בתוכנית, לשאול את חברי הפאנל שאלות ולהצביע בסוגיות שעל הפרק.

לדברי עידן גרינבאום, מגיש ועורך "סוגרים חשבון", "בכוונתנו להציג תוכנית כלכלית שונה ונשכנית, שאינה פוחדת להתמודד עם הסוגיות המורכבות ביותר ואינה חוששת לשאול את השאלות הקשות, גם אם אלה לא תמיד נוחות לבעלי ההון או לפוליטיקאים".

"סוגרים חשבון", בהפקת נתיב תקשורת של נעם אדרי, תשודר מדי יום בשעה 19:00 בערוץ 23 בטלוויזיה החינוכית.

יש לכם שאלות לצוות "סוגרים חשבון"? השאירו טוקבק ואולי תצוטטו בתוכנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully