וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מככבת ברשימות הגאדג'טים הכי מבוקשים לחגים בארה"ב

סוכנויות הידיעות

27.11.2010 / 18:54

האייפד הוא המוצר המבוקש ביותר על ידי ילדים; בני נוער ומבוגרים הכי רוצים מחשב חדש



האייפד, מחשב הטאבלט של אפל, הוא הגאדג'ט הכי מבוקש בקרב ילדים בגילאי 6-12 בארה"ב, לפי סקר שביצעה נילסן, הבוחן את המכשירים האלקטרוניים שהם מעוניינים לרכוש בחצי השנה הקרובה. המכשיר האלקטרוני המבוקש ביותר בקבוצת גיל זו לאחר מכן, הוא מחשב אישי חדש, ולאחר מכן מוצר נוסף של אפל – אייפוד טאץ'.



קונסולות משחק הן קטגוריה פופולרית נוספת בקרב ילדי ארה"ב, כאשר נינטנדו ds וגירסאות נוספות נמצא במקום הרביעי, וסוני פלייסטיישן 3 במקום החמישי. עם זאת, בתחום הטלפונים הניידים, האייפון של אפל מפגר אחרי מתחרים בקבוצת גיל זו - במקום השישי נמצא טלפון חכם שאינו אייפון, לאחר מכן טלפונים סלולריים לא חכמים, ורק במקום השמיני נמצא האייפון.







בקרב בני נוער והאוכלוסיה הבוגרת בכללה, מחשב אישי חדש הוא המכשיר האלקטרוני המבוקש ביותר, ולאחר מכן טלוויזיה חדשה וטלפון חכם שאינו אייפון. האייפד בקבוצה זו נמצא במקום הרביעי - עדיין גבוה, לפני נגני בלו-ריי, קוראי ספרים אלקטרוניים שאינם אייפאד, וקונסולות משחק למיניהן. נתונים אלה מקבלים חיזוק גם מקמעונאית האלקטרוניה המקוונת newegg.com, שדיווחה כי 39% מלקוחות שהשתתפו בסקר שביצעה, מעוניינים לקבל במתנה מחשב נייד חדש. 26% מעוניינים בטלוויזיית תלת-מימד, ו-19% מעוניינים בטאבלט. באמזון, קמעונאית האינטרנט הגדולה בעולם, קורא הספרים האלקטרוני שלה, קינדל, ניצב בראש רשימת המתנות המבוקשות, ולאחריו אייפוד טאץ'. חדשות טובות נוספות עבור אפל, הוא כי גם מכשיר אפל tv נחשב אחת המתנות הנחשקות באמזון.



"בהתחשב בלחץ הכבד על הצריכה הפרטית, קשה לדעת עד כמה חזקה תהיה עונת החגים הזו עבור מכשירי טכנולוגיה, אך הסקר מרמז כי שורות האלקטרוניקה בחנויות יהיו עמוסות", נכתב בדו"ח של נילסן.



המעוניינים באייפד, שמחו לגלות ב"יום שישי השחור" כי אפל הציעה את המכשיר במחיר מוזל ב-41 דולר לרגל חג ההודיה, למשך יום אחד. החברה הציעה הנחות גם על האייפוד, ועל שלל מחשבים אישיים. גם מי שמעוניינים בטלוויזיות דקות גילו שלל מבצעים, בעוד קמעוניות רבות מנסות להיפטר מעודפי הדגמים הישנים יותר, שלא נמכרו היטב בשיא המשבר בכלכלה האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully