וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבריאלה שלו חוגגת עם גליה מאור בדרך לדירקטוריון

אבשלום חלוץ

28.11.2010 / 7:02

נזכרים בפרשת הג'קוזי



ביום שישי בצהריים נערכה במסעדת home made בשכונת מונטיפיורי בתל אביב מסיבה לרגל חזרתה ארצה של שגרירת ישראל באו"ם היוצאת, גבריאלה שלו. בימים אלה מתמודדת שלו על תפקיד דירקטור חיצוני בבנק לאומי, במקום פרופ' ישראל גלעד, שמסיים את תפקידו. מלבד שלו מתמודדים על התפקידים מועמדים נוספים, בהם עו"ד מישל אוחיון ואליעזר כרמלי. אסיפת הבנק לבחירת הדירקטור החיצוני צפויה להיערך היום. בין אורחיה של שלו היתה גם מנכ"ל הבנק, גליה מאור, שנראתה קרובה לשגרירה לשעבר והגיעה מלווה בבעלה, יהושע מאור.

בלט באירוע מפכ"ל המשטרה לשעבר, רפי פלד, ששוחח ארוכות עם בני הזוג מאור, עם ראש המוסד לשעבר שבתי שביט וכן עם איזי כהן, מנכ"ל אפריקה נכסים ויו"ר אפי אירופה, שהחליף בעבר את בן זוגה של שלו, עוזי לוי, בתפקיד מנכ"ל מגדל. מרבית השיחות עם פלד נסבו על פרשת ניצב אורי בר-לב והשוואתה לפרשת הג'קוזי ותמונתו המפורסמת של פלד בבית מלון - שהובילה להתפטרות מתפקיד המפכ"לות.



שביט נראה משוחח בין היתר גם עם השר דן מרידור, והשיחה בין השניים נסבה גם על עתידו של בנימין נתניהו כראש הממשלה ותקיפת איראן.



באירוע היתה נוכחות גדולה של משפטנים, בהם השופטים אהרן ברק, תיאודור אור וורדה אלשייך, וכן נכח איש התקשורת דן מרגלית שנראה קרוב למרידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully