וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניין דירות באירלנד הוערך ב-9.4 מיליון יורו - וקיבל הצעה של 5,000 דולר במכירה פומבית

סוכנויות הידיעות

28.11.2010 / 9:13

העיתון "גרדיאן" הבריטי: המכירה הפומבית בוטלה; החברה שבנתה את הבניין פשטה את הרגל



היה זה סיפור של הצלחה שהתנפץ בפנים: בניין דירות חדש באירלנד שהוקם באזור דונגאל שבמערב אירלנד, ואשר הוערך בעבור בסכום של 9.5 מיליון יורו - קיבלה הצעת רכש יחידה של 5,000 יורו בלבד.



הבניין, תחת השם מבאני פלייס - קומפלקס בן 47 דירות - הסיר עצמו מרשימת המכירה הפומבית השבוע בעקבות ההצעה. ההצעה הוסרה לאחר שמוכרי הבניין נאלצו להוריד את המחיר ההתחלתי להצעות ל-500 אלף יורו ומאוחר מכן ל-300 אלף יורו או 6,383 יורו לדירה.



הדירות היו מיועדות לדיירים צעירים - רווקים או זוגות צעירים - אשר בתקופת השגשוג של אירלנד יכולים היו בקלות להשיג משכנתא בגובה השווה לפי 7 או 8 ממשכורתם. הבניין הועמד למכירה על ידי כונס הנכסים פטריק מקדרמוט לאחר שקבלנית הבנייה שהקימה את הבניין, פשטה את הרגל.



מכירת הבניין היתה נראית כסיכוי קלוש מלכתחילה - לאחר ש-100 עובדים בענף הבנייה התארגנו מול המלון בו התקיימה המכירה והפגינו בטענה שקבלנית הבנייה חייבת להם 900 אלף יורו.



"בזמנים טובים יותר היינו מצליחים למכור את הבנין בעבור 250-200 אלף יורו לדירה - דבר אשר היה מעניק לבנין שווי של 9.4 מיליון יורו", אמר גורם מטעם כונס הנכסים לעיתון "גרידיאן" הבריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully