וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס מתחזקת ברוסיה: רוכשת את המותג לה-קפה ב-157 מיליון שקל

ואדים סבידרסקי

28.11.2010 / 10:32

מנכ"ל שטראוס קפה: "הפכנו לשחקן מספר 3 ברוסיה בקפה נמס ומספר 2 בקפה קלוי וטחון"



מודיעה כי חברת הבת שטראוס קפה בי.וי (74.9%) רכשה את מכירות המותג לה-קפה ברוסיה ובמדינות חבר העמים, בתמורה לתשלום של 37 מיליון דולר. כמו כן, רכשה שטראוס קפה 51% ממניות קבוצת לה-קפה, המפיצה המקומית של המותג, בתמורה ל-6 מיליון דולר נוספים. החברה מתעתדת להשקיע כ-6 מיליון דולר נוספים בהקמת מפעל לייצור קפה קלוי וטחון, שיהיה בבעלות מלאה של שטראוס קפה, במהלך השנים 2012-2011. העסקה וכן הבנייה המתוכננת, ימומנו ממקורות עצמיים של שטראוס קפה.



קבוצת לה-קפה ברוסיה מחזיקה בנדל"ן, כולל בניינים ומחסנים, והם ישמשו כמרכז הלוגיסטי של פעילות שטראוס ברוסיה. בנוסף, עוסקת החברה במכירה של קפה נמס לא ממותג ברוסיה ובמדינות חבר העמים. מחזור המכירות ברוטו של המותג ברוסיה בשנת 2009 עמד על כ-23 מיליון דולר, ועד סוף ספטמבר 2010 על סך של כ-16 מיליון דולר.



גדי לסין, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס, אמר היום: "קבוצת שטראוס מבצעת מהלך נוסף להמשך ההתרחבות וחיזוק המעמד התחרותי שלה בשוק הקפה הרוסי, אשר נחשב לאחד משוקי הקפה הגדולים בעולם. הרכישה מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה ברוסיה. בהמשך לרכישות שביצענו בשנים האחרונות, לצד צמיחה אורגנית, נהפכה שטראוס קפה רוסיה מחברה של 20 מיליון דולר (בסוף שנת 2007) לחברה של 160 מיליון דולר לאחר הרכישה".



טוד מורגן, מנכ"ל שטראוס קפה, הוסיף: "המהלך מאפשר לנו לחזק את מעמדנו כשחקן מספר 3 ברוסיה בקפה נמס ומספר 2 בקפה קלוי וטחון באמצעות חיזוק הפורטפוליו עם מותג מוכר, השגת נתחי שוק נוספים והגדלת שטחי המדף שלנו באופן משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully