וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ לגילת: אנחנו מחויבים לרפורמה ברשות השידור

אופיר בר-זהר

28.11.2010 / 11:02

שר האוצר נפגש עם יו"ר רשות השידור והבטיח לו כי המשרד יעמוד בהתחייבויות עליהן סוכם עם הנהלת הרשות



שר האוצר יובל שטייניץ נפגש במהלך סוף השבוע האחרון עם יו"ר רשות השידור אמיר גילת, והביע מחויבות לרפורמה ברשות השידור. במהלך הפגישה ציין שטייניץ כי משרד האוצר יעמוד בהתחייבויות שעליהן סוכם עם הנהלת הרשות.



כפי הנראה, נתן שטייניץ את ההתחייבות בהמשך לטענות על כך שהרשות לא תוכל להחזיק את עצמה כלכלית לאחר הרפורמה, וכן בשל התנגדות ועדת הכלכלה של הכנסת והעומד בראשה אופיר אקוניס לאפשר את העלאת האגרה לשם מימון הרפורמה. כ-300 מיליון שקל עתידים להגיע ליישום הרפורמה מהעלאת האגרה. שטייניץ אמר בעניין זה כי הוא מצפה מהכנסת להעביר את תיקון החוק. לדבריו, "על ועדת הכלכלה מוטלת אחריות כבדה להבטיח שתוכנית שיקומה של רשות השידור אכן תצא אל הפועל".



בפגישה בין שר האוצר ליו"ר הרשות סוכם כי במהלך הימים הקרובים תתקיים פגישה בין שטייניץ לבין הנהלת הרשות בכדי ללבן סוגיות רלבנטיות ליישום הרפורמה. לדברי שטייניץ "מטרת הרפורמה היא לשקם את רשות השידור, להבטיח את המשך פעילותו של השידור הציבורי בישראל ובנוסף להבטיח כי רשות השידור בעידן הרפורמה החדשה תוכל להוות מערכת תקשורת ראויה ואטרקטיבית".



יו"ר הרשות אמיר גילת הוסיף: "אני משוכנע שמשרד האוצר יעמוד בסיכומים ובהתחייבויות ליישום הרפורמה. רק התוכנית הזאת תאפשר לרשות השידור לצאת לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully