וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

60% מהמשרדים במתחם לה גרדיה שווקו תוך 3 חודשים

שלומית צור

28.11.2010 / 12:45

יותר מחצי פרויקט המשרדים איילון סיטי במתחם לה גרדיה כבר שווק לקהל הרחב. על פי תוכניות עיריית ת"א, בשלב א' ייבנו בחלק הצפוני של המתחם שלושה מגדלי משרדים בני כ-30 קומות

קבוצת סופרין מדווחת כי שיווקה למעלה מ-60% מהשטחים בפרויקט איילון סיטי במתחם לה גרדיה בתוך שלושה חודשים.

פרויקט איילון סיטי הממוקם ברחוב החרש, יכלול מגדל משרדים בן 30 קומות ושטחי מסחר שיאוכלס בעוד שלוש שנים. היקף הפרויקט מוערך בכ-350 מיליון שקל.

על פי תוכניות עיריית תל אביב, המבקשת לפתח אזור מסחר ושירותים במתחם לה גארדיה, בשלב א' ייבנו בחלק הצפוני של המתחם שלושה מגדלי משרדים בני כ-30 קומות ואולמות תצוגה בשטח של כ-100,000 מ"ר. בשלב ב' ייבנו עוד שני מגדלים בחלק הצפוני של המתחם, ובהמשך ייבנו בחלק המרכזי והדרומי של המתחם עוד שבעה מגדלי משרדים.

לדברי יו"ר קבוצת סופרין, קלמן סופרין, המארגן את הקבוצה, "יתרונו הבולט של המתחם הינו המיקום המרכזי על צירי תנועה ראשיים ובסמוך לתחנות תחבורה ציבורית כמו תחנת רכבת ההגנה והתחנה המרכזית. בנוסף לכך מתוכננת בסמיכות למתחם בניית תחנת רכבת של הרכבת הקלה".

לדברי סופרין, המחסור בשטחי משרדים בתל אביב נותן אותותיו ומאלץ את הגורמים הנוגעים בדבר לייצר פתרונות מעשיים. כך לאחרונה, שיווקו קבוצת סופרין וחברת תדהר בתוך שלושה חודשים 35 אלף מ"ר בפרויקט משרדים חדש ברמת החי"ל, על שטח המשמש כיום כמוסך. כל השטחים יועדו למכירה (ולא להשכרה). היקף הפרויקט מוערך בכ- 450 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully