וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלולת היום שאחרי נוספת נכנסת לשוק הישראלי

אריאל נוי

28.11.2010 / 12:25

לא רק פוסטינור: חברת כצט הודיעה על שיווקה של גלולת "היום שאחרי" - Norlevo, שנועדה לנגוס בהכנסות שוק אמצעי המניעה למקרי חירום, המגלגלת לפי הערכות כ-20 מיליון שקל בשנה

התחרות נכנסת לתחום גלולת היום שאחרי: אחת מחברות הפארמה הגדולות בישראל, חברת כצט, הודיעה היום (ראשון) על התחלת שיווקה של Norlevo – גלולת "היום שאחרי" של חברת התרופות הבינלאומית HRA, הנחשבת לחלוצה בתחום אמצעי המניעה לשעת חרום. התרופה נמצאת בשוק זה 10 שנים ולדברי חברת כצט, השתמשו בה מיליוני נשים ברחבי העולם, בלמעלה מ-50 מדינות. כעת כאמור יהיה ניתן להשיגה גם בישראל, ללא מרשם רופא.

סמנכ"ל השיווק והמכירות בכצט אורית גזית, מסרה כי עד כה נשלט שוק גלולות "היום שאחרי" ע"י שחקן אחד שלפי הערכות מכר מידי שנה כ- 230,000 גלולות ומכאן ניתן ללמוד שתחום זה מגלגל מידי שנה כ- 20 מיליון שקל בשנה. לדברי גזית, כצט רואה פוטנציאל רב בשוק זה ומתכננת להגיע לנתח שוק של כ-25% בתום שנת הפעילות הראשונה. גזית הוסיפה כי במהלך ההשקה תשקיעה כצט כמיליון וחצי שקל, שתבוא לידי ביטוי בפעילות שיווקית ממוקדת.

Norlevo, כשאר גלולות "היום שאחרי", מיועדת למניעת הריון לאחר קיום מגע מיני בלתי מוגן או כאשר קיים חשש כי אמצעי המניעה שנלקחו אינם מספיקים והיא יעילה עד 72 שעות אחרי מגע מיני בלתי מוגן. מנגנון הפעולה העיקרי של Norlevo הוא מניעת או דחיית ביוץ. מחירה של הגלולה יעמוד על כ-98 שקל, וניתן יהיה לרכוש אותה בסופר פארם, ניו פארם ובבתי המרקחת הפרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully