וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

170 סיטונאי התיירות המובילים בעולם יגיעו לאירוע השיווק המרכזי של התיירות לישראל

עירית רוזנבלום

28.11.2010 / 13:33

הערכות: הכנסות של 16 מיליארד שקל ב-2010 מתיירות נכנסת בלבד



כנס סיטונאי התיירות הבינלאומי הראשון בישראל ייפתח ביום חמישי בירושלים. 170 סיטונאי תיירות בכירים/ות, מרחבי העולם, יגיעו השבוע לישראל וישתתפו באירוע השיווק המרכזי שמקיים משרד התיירות בישראל, תחת הכותרת: "where else: israel tourism convention 2010".



הכנס מיועד לחשוף את סיטונאי התיירות הגדולים בעולם וממדינות היעד לתיירות לישראל בפרט, לעושרה התיירותי של ישראל, על אפשרויות הבילוי, הנופש והפנאי הרבות בה ומגוון חבילות הנישה בתחומים שונים והתאמתן לקהלי היעד.




170 הסיטונאים יגיעו, בין היתר, מארה"ב, קנדה, ברזיל, רוסיה, הודו, צרפת, הולנד, גרמניה ואיטליה, כאשר 136 מהם הנם נציגים של חברות שעד כה לא מכרו את ישראל כמוצר תיירותי.



בכנס, אשר יימשך 4 ימים, יינתן דגש מרכזי לסיורים ברחבי ישראל, בהם יוכלו הסיטונאים להתרשם מירושלים ומתל אביב ומאתרים ומוקדי תיירות מרכזיים בטבריה ובחיפה, בים המלח ובאילת - בהתאם לבחירתם. הכנס ייחתם ביום ראשון ה-5 בדצמבר, בערב גאלה חגיגי בתל אביב, בהשתתפות בכירי תעשיית התיירות של ישראל.



לדברי שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ביקור בישראל ובארץ הקודש הפך בשנה האחרונה למוצר מבוקש בקרב קהלים רבים ומגוונים ממדינות רבות. "ביקושים אלו, הפכו את שנת 2010 לשנת שיא בתיירות הנכנסת, עם הכנסות מוערכות של כ-16 מיליארד שקל מתיירות נכנסת בלבד (כולל הכנסות חברות תעופה ישראליות)", אמר שר התיירות, "הבעת האמון של תעשיית התיירות העולמית במוצר הישראלי, הנה משמעותית ומוכיחה שוב את השפעתה החיובית של התיירות על תדמית ישראל בעולם".



השר ציין כי כנס סיטונאי התיירות הראשון, אשר יאפשר חשיפה של כלל ישראל כיעד אטרקטיבי, איכותי ומסקרן בפני סיטונאי התיירות הגדולים בעולם - הנו אבן דרך חשובה ומרכזית בדרך למימוש המהפכה בתיירות, בראשה הגעתם של 5 מיליון תיירים בשנת 2015, וכתוצאה, יצירת אלפי משרות חדשות ברחבי הארץ והגדלת תרומת תעשיית התיירות למשק המדינה במאות מיליוני דולרים מדי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully