וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות טן חברה לדלק עלו ב-22% ל-181.3 מיליון שקל כתוצאה מעלייה במחירי הדלקים ובמכירות

יעל פטר

28.11.2010 / 15:36

הרווח התפעולי של החברה ירד ב-17% ל-10.1 מיליון שקל



טן חברה לדלק, שבשליטת אליעזר פישמן, מציגה בדו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2010, כי הכנסות החברה עלו ב-22% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-181.3 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה ירד ב-17% ל-10.1 מיליון שקל, והרווח הנקי של החברה עלה ב-17% ל-6 מיליון שקל.



החברה עוסקת בתפעול והקמה של תחנות תדלוק ציבוריות, והיא מחזיקה ב-40 תחנות דלק. לחברה שני תחומי פעילות, המגזר הראשון הוא תחום תחנות התדלוק וחנויות הנוחות, הכולל תפעול תחנות דלק והמגזר השני הוא תחום השיווק הישיר הכולל שיווק מוצרי דלק ללקוחות מסחריים ועסקיים מענפי התחבורה, הקבלנות והתעשייה.



החברה מציגה בדו"חותיה הכספיים, לרבעון השלישי של שנת 2010, כי הכנסות החברה עלו ב-22% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-181.3 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה ירד ב-17% ל-10.1 מיליון שקל, והרווח הנקי של החברה עלה ב-17% ל-6 מיליון שקל.



טן דלק עוסקת בתפעול והקמה של תחנות תדלוק ציבוריות, והיא מחזיקה ב-40 תחנות דלק. לחברה שני תחומי פעילות, המגזר הראשון הוא תחום תחנות התדלוק וחנויות הנוחות, הכולל תפעול תחנות דלק והמגזר השני הוא תחום השיווק הישיר הכולל שיווק מוצרי דלק ללקוחות מסחריים ועסקיים מענפי התחבורה, הקבלנות והתעשייה.



העלייה במכירות נבעה מגידול בכמות הדלקים שנמכרה וכן מעלייה במחירי הדלקים בארץ ובעולם. הירידה ברווח התפעולי נגרמה כתוצאה מעלייה בהוצאות הפרסום, עקב קמפיין ארצי וכתוצאה מגידול בעמלת סליקת כרטיסי האשראי שנכללו בהוצאות מכירה ושיווק. כמו כן, חלה עלייה בהוצאות ההנהלה ובהוצאות כלליות אשר השפיעו על הרווח התפעולי.



העלייה ברווח הנקי ברבעון נבעה מעלייה ברווח הגולמי, שקוזז בחלקו מהעלייה בהוצאות המכירה והשיווק והוצאות הנהלה וכללית. ה-ebitda לרבעון ירד ב-12% ל-12.4 מיליון שקל, וזאת כתוצאה מהגורמים שהשפיעו על הסעיפים הקודמים.



כמות המזומנים בה השתמשה החברה בפעילותה השוטפת עלתה פי 4.1 ל-24 מיליון שקל, וכמות המזומנים בקופת החברה ירדה ב-16% והסתכמה ב-3.1 מיליון שקל. החברה תשלם לבנקים ולמחזיקי האג"ח תשלומים בגובה של כ-70 מיליון שקל בשנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully