וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירס לבג"ץ: חברות הסלולר מתאמות מהלכים

אמיתי זיו

28.11.2010 / 16:35

חברת מירס פנתה לבג"ץ בתגובה לעתירות סלקום, פרטנר ופלאפון, טענה בניגוד להן כי אינטרס הציבור הוא בהורדת הקישוריות, והאשימה את השלוש בחוסר ניקיון כפיים ותיאום מהלכים

חברת מירס משיבה לבג"ץ על עתירת שלוש חברות הסלולר הגדולות (סלקום, פרטנר ופלאפון) וטוענת בניגוד להן, כי האינטרס הציבורי הוא דווקא הורדת הקישוריות ללא עיכובים. "הנזק הכספי שייגרם לציבור כתוצאה ממתן צו הביניים גדול יותר מהנזק שייגרם לחברות הסלולר הגדולות", נכתב בעתירה.

בהודעה לתקשורת עוקצת מירס את שלוש המתחרות על תיאום מהלכים וטוענת אף לחוסר ניקיון כפיים: "חברת מירס הגישה היום את תגובתה לבקשת חברות הסלולר הגדולות לתת צו ביניים שיעצור את הפחתת דמי הקישוריות האמורים להיכנס לתוקפם ב-1 בינואר 2011. תומכת מירס בהחלטת משרד התקשורת בכל הקשור להפחתת דמי הקישוריות. חברות הסלולר הגדולות השתהו בצורה מתמיהה העולה עד כדי חוסר ניקיון כפיים, שכן כל החברות המתינו למעלה מחודשיים ובצורה מפליאה הגישו כמעט באותו יום את עתירותיהן".

מירס מבצעת חישוב לפיו "הנזק" לחברות הסלולר אם יופחתו דמי הקישוריות הינו 7 אגורות לדקה, ואילו אם יתקבל צו הביניים ודמי הקישוריות לא יירדו, הנזק לציבור עומד על 11 אגורות לדקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully