וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוח הדיו מעניק תוקף למחירון

דניאל שמיל

29.11.2010 / 6:48

מהאינטרנט לדפוס



>> ביד2 מספרים כי החליטו להוציא מחירון מודפס כדי לסייע ללקוחות שלא יכולים להתחבר לאינטרנט. אבל אפשר להניח שהסיבה האמיתית להוצאת המחירון המודפס אינה כיסוי לא מספק של רשת wifi, אלא רצון לקבל משנה תוקף למחירים המתפרסמים בו.

רק לפני שנה התפרסם באתר יד2 מאמר על כך ש"מחירון הרכב נטש את בית הדפוס ויצר מהפכה בתחום". המאמר פירט את היתרונות של מחירון מקוון, בהם זמינות ועדכניות, הקלות שבה ניתן לחשב את המחיר של מכונית ספציפית ומחירו - בחינם. המאמר הסתיים במלים: "האם אפשר להיפרד לשלום ממחירון הרכב המודפס של לוי יצחק? ככל הנראה כן. חייו מגיעים לסופם, וזו תופעה כלל עולמית".



אז מדוע בוחרת יד2 לפעול בניגוד למגמה ולהציע גרסת דפוס? כנראה שאחרי שנתיים הבינו שם כי מחירון לא נמדד בתנועת גולשים, אלא בהשפעה. הגולשים בודקים באתר את מחיר המכונית שאותה הם מחפשים, אך עושים את המו"מ בהתאם למחירון של לוי יצחק. הסיבה לכך היא שחברות הביטוח משתמשות במחירון של השמאי הוותיק כדי לקבוע את סכום הפוליסה, וגם הבנקים משתמשים במסד הנתונים של המחירון כדי לשעבד מכוניות בהלוואות. יד2 משקיעה מאמצים רבים כדי לשפר את מעמדה בשוק. לשם כך, היא נדרשת לפעול בניגוד לכיוון הכללי של התקשורת, ולעבור מהאינטרנט לדפוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully