וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה מעורבת באסיה על רקע חבילת החילוץ באירלנד והמתיחות בקוריאה; סיאול יורדת ב-0.9%

רונית דומקה

29.11.2010 / 7:37

בורסת טוקיו עולה בהובלת מניות היצוא עקב היחלשות הין; מניית סוני עולה ב-2.5%



מגמה מעורבת נרשמת הבוקר בבורסות אסיה על רקע חבילת החילוץ בסך 85 מיליארד יורו לאירלנד והמתיחות בקוריאה. בורסת טוקיו עולה ב-0.7% בעקבות היחלשות הין לשפל של חודשיים מול הדולר; הונג קונג מוסיפה 0.1%; טייוואן מתחזקת ב-0.7%; שנחאי יורדת ב-0.7%; סינגפור מאבדת 0.3%; מדד msci אסיה פסיפיק יורד ב-0.1%.



בורסת סיאול יורדת ב-0.9% על רקע המשך המתיחות בקוריאה. המתיחות נמשכת על אף ניסיונותיה של סין להפיג את המתיחות בין צפון קוריאה לדרום קוריאה והתרגיל הצבאי הימי המשותף לדרום קוריאה וארה"ב שהחל אתמול. "הסיכונים הגיאופוליטיים עדיין קיימים; המסחר בשווקים צפוי להיות תנודתי עוד כמה ימים", אמר קים היונג ריול מ-nh אינווסטמנטס אנד סקיוריטיז לאתר הפיננסים מרקטווץ'. היום צפוי נשיא דרום קוריאה, לי מיונג באק, לדבר על המשבר בטלוויזיה.



באירופה, אישרו אתמול שרי האוצר של מדינות גוש היורו חבילת חילוץ בסך 85 מיליארד יורו (112 מיליארד דולר) לאירלנד, במטרה למנוע את הגעתה לחדלות פירעון ולמנוע את התפשטות משבר החובות באירופה. יו"ר קבוצת שרי האוצר, ז'אן קלוד יונקר, אמר כי החבילה תכלול סיוע של 35 מיליארד יורו למערכת הבנקאית של אירלנד ו-50 מיליארד יורו נוספים שיועברו לממשלת אירלנד על מנת לסייע לה בצמצום הגירעון התקציבי.



מניות היצוא בטוקיו רושמות עליות על רקע היחלשות הין לשפל של חודשיים. מניית ניסאן, יצרנית הרכב השלישית בגודלה ביפן אשר 75% מהכנסותיה הן מיצוא, עולה ב-1.5%; מניית ענקית האלקטרוניקה סוני מתחזקת ב-2.5%.



הין נסחר כעת ביציבות מול הדולר לאחר שמוקדם יותר נחלש מול המטבע האמריקאי לשפל של 84.20 ין לדולר - הרמה הנמוכה ביותר מאז 28 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully