וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטיש איירווייס ואל על במבצעים ליעדים לונדון, רומא ומילנו

זוהר בלומנקרנץ

29.11.2010 / 17:29

חברת התעופה הבריטית הכריזה על מבצע של כרטיס טיסה ללונדון, החל מ-493 דולר



חברות התעופה בריטיש איירווייס ואל על יצאו היום (ב') בנפרד במבצעי הנחות על כרטיסי טיסה ללונדון, רומא ומילנו. חברת התעופה הבריטית הכריזה על מבצע מחירים מיוחד של כרטיס טיסה ללונדון, החל מ-493 דולר, הלוך ושוב, כולל מסים, היטלים ודמי שירות, לרגל פתיחתה של שנת 2011. בריטיש איירווייס מפעילה שתי טיסות יומיות בקו שבין תל אביב וללונדון הית'רו, בארבע מחלקות.



המבצע המיוחד, המשקף הנחה בשיעור של כ-17%, מוצע מהיום (ב') למשך ששה שבועות (29 בנובמבר עד 10 בינואר 2011) למזמינים טיסות במהלך שלושת החודשים הראשונים של השנה הבאה ­ מתחילת ינואר ועד סוף מארס 2011. למבצע הוקצו 1,000 כרטיסי טיסה, בכפוף לזמינות המקומות בעת ההזמנה והזמנות מחו"ל.



יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל: "לקראת תחילת שנת 2011, הנמצאת כבר בפתח, החלטנו לצאת בישראל במבצע מחירים מיוחד ללונדון. לא בכדי אוהבים הישראלים לטוס ללונדון, ובעיקר בחורף: החודשים הראשונים של השנה בלונדון מציעים לתיירים לא רק מסעות שופינג אלא מגוון אטרקציות וביניהם חגיגות חג האהבה הבינלאומי, פתיחות חגיגויות של הצגות מובילות, ואפילו שלב הנוק-אאוט של ליגת האלופות לחובבי הכדורגל שביננו".



חברת אל על יצאה היום במבצע טיסות "up2days" למכירות סוף העונה בבירות האופנה של איטליה ­ רומא ומילאנו. החל מהיום (ב') ניתן יהיה לרכוש חבילה הכוללת טיסה לרומא או למילנו + לילה במלון בדרגת תיירות 3 כוכבים, החל מ-299 דולר. ישנה אפשרות לשדרג את בתי המלון לרמות של 4 ו-5 כוכבים, בחבילת טוס וסע הכוללת טיסה + 2 ימי השכרת רכב, במחיר החל מ-349 דולר. היציאות תתבצענה בטיסות בתאריכים ספציפיים במהלך החודשים דצמבר וינואר ומכירת הכרטיסים באמצעות "סולו איטליה". למבצע הוקצו כ-200 כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully