וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלכת האינטרנט" עוברת להון סיכון: אנליסטית הטכנולוגיה של מורגן סטנלי עוזבת את הבנק

סוכנויות הידיעות

29.11.2010 / 19:57

מרי מיקר, שהתפרסמה בזכות תחזיותיה בשנות ה-90 לצמיחת האינטרנט, מצטרפת לקרן ההון סיכון קליינר פרקינס



מרי מיקר, אנליסטית הטכנולוגיה של מורגן סטנלי שעלתה לגדולה בזכות תחזיותיה בשנות ה-90 לצמיחת האינטרנט, הודיעה על עזיבת הבנק לטובת הצטרפות כשותפה לקרן ההון סיכון קליינר פרקינס, דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.



מיקר, בת 51, צפויה להעתיק את מקום מגוריה מניו יורק לעמק הסיליקון בקליפורניה, אולם עתידה לנסוע לעתים תכופות לניו יורק ולאסיה, נאמר בהודעה שפירסמה היום קליינר פרקינס, קרן ההון סיכון המצליחה ביותר בעמק הסיליקון. מיקר, אשר סיקרה את מניות גוגל, יאהו ו-אי-ביי, עמדה בראש צוות מחקר הטכנולוגיה הגלובלי של מורגן סטנלי. היא עובדת בבנק מאז 1991.



מיקר, אשר הוכתרה ב-1998 על ידי המגזין "בארונ'ס" כ"מלכת האינטרנט", התפרסמה בזכות דו"ח בשם "דו"ח האינטרנט" שפירסמה ב-1995, ואשר בו הביעה אופטימיות לגבי חברות אינטרנט, בהן אמזון ו-aol. "אנחנו נמצאים בתחילתו של גל גדול נוסף של חדשנות טכנולוגית, ואני נרגשת ביותר מההזדמנות לסייע לדור הבא של מנהיגי וטכנולוגיות אינטרנט", אמרה מיקר בהודעה שפירסמה.



כוכבה של מיקר דעך לאחר פקיעת בועת האינטרנט בשנת 2000, כאשר מדד נאסד"ק איבד 78% משוויו בתוך שלוש שנים. בשנת 2001, פירסם מגזין "פורצ'ן", כתבה בשם "היכן טעתה מרי מיקר". בשנת 2003, הגישה רשות ני"ע בארה"ב (sec) אישומים נגד מורגן סטנלי וחברות שירותים פיננסים אחרות בגין ניגודי עניינים בסיקור מניות, ובסופו של דבר הסכימו החברות לשלם 1.4 מיליארד דולר כדי ליישב את האישומים.



עם זאת, רשות ני"ע לא הגישה אישומים נגד מיקר, והאנליסטית שבה וזכתה לאהדת המשקיעים בעקבות תחזיותיה בתחום טכנולוגיות הסלולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully