וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה: רשת מלונות פתאל תשפץ את מלון לאונרדו פלזה בתל אביב ב-12.5 מיליון דולר

מאת הילה רז

30.11.2010 / 7:05



>> רשת מלונות פתאל, שרכשה את מלון מוריה בתל אביב - או בשמו כיום לאונרדו פלזה - תבצע עבודות תשתית ושיפוץ יסודי של המלון בעלות משוערת שבין 12.5-14.5 מיליון דולר - כך עולה מהסכם פשרה שהושג בין מלון פלזה לבין מלון מוריה, שקיבל תוקף של פסק דין בשבוע שעבר.

עוד הוסכם כי כדי שהמלון, שנמצא ברחוב הירקון בתל אביב, יחזור לפעילות תיירותית במלוא העוצמה בקיץ 2011, העבודות יתחילו כבר בתחילת דצמבר השנה. הסכום עליו הוסכם לא יהיה מוגבל ואם יידרשו עבודות נוספות, פתאל תשקיע בשיפוץ המלון ככל שיידרש.



לפני כשנה הגיש מלון פלזה תביעה באמצעות עורכי הדין שמוליק קסוטו ודניאל טבקוב ממשרד קסוטו-נוף נגד מלון מוריה בטענה כי מוריה הפר הסכם שחתם לפני 23 שנים לפיו שכר מוריה את המלון מפלזה. במסגרת הסכם השכירות התחייב מוריה לתחזק את המלון, לתקן כל קלקול, פגם או נזק שיתגלו במלון בתקופת השכירות, ולהשקיע על חשבונו בכל תקופת השכירות את כל הדרוש על מנת להמשיך ולהפעיל את המלון ברמה של חמישה כוכבים. פלזה טען עוד כי מוריה לא עמד בהתחייבותו ב-12 השנים האחרונות והזניח את אחזקתו בצורה משמעותית.



מלון מוריה טען להגנתו כי התביעה הוגשה כאמצעי לחץ פסול בכדי לחייבו שלא כדין לבצע השקעות ושיפוצים במלון שהם באחריות פלזה עצמו. מוריה הוסיף כי פלזה מעוניין להשביח את הנכס על חשבונו בנוסף להשקעות הרבות שביצע מוריה במהלך השנים בעלויות של יותר מ-21 מיליון דולר.



לפי הסכם הפשרה מוריה ישקיע 4-4.5 מיליון דולר בשיפוץ מערכות תשתית במלון, 4-4.5 מיליון דולר בשיפוץ השטחים הציבוריים של המלון וסכום דומה בשיפוץ החדרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully