וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי טיב טעם, חגי שלום: נחזיר אלינו את המגזר הרוסי

רינה רוזנברג

30.11.2010 / 7:05



>> "מיליון איש עם כסף, ששווים יותר מהמגזר החרדי או הערבי מבחינת כושר הקנייה שלהם" - כך איפיינה מנכ"לית מכון מחקר מידע שיווקי, מירב שפירא, את המגזר הרוסי בפאנל שעסק בשאלה אם המגזר הצרכני הרוסי ימשיך להיטמע במגזר הכללי או ישמור על בידולו. לדבריה, "בניגוד למגזרים החרדי והערבי שמאופיינים ברמה סוציו-אקונומית נמוכה, המגזר הרוסי חי ונושם, הוא נטמע בשוק העבודה ויש לו יכולת כלכלית גבוהה ולא רק צרכים מיוחדים ושפה משלו".

חגי שלום, מבעלי טיב טעם, רשת השיווק המאופיינת כפופולרית בקרב המגזר הרוסי, הודיע בפאנל כי הרשת מתכוונת להשיק "אסטרטגיה חדשה שתקרא למגזר הרוסי 'לחזור הביתה'" לאחר שבאחרונה הבחינו ברשת כי חלק מהמגזר הרוסי נטש אותה באחרונה.



לדברי המנכ"ל והעורך הראשי של ערוץ 9, ליאוניד בלחמן, צרכיו של הציבור הרוסי קיימים ומחייבים פנייה ישירה מצד משווקים ומפרסמים. "הפער בין יכולת הקנייה של המגזר וגודלו לבין תקציבי הפרסום הצנועים שמושקעים בו הוא אדיר וקשה להסביר את זה", אמר בלחמן. "כולם רוצים שאחרי 20 שנה כולנו נגיד שכבר אין רוסים וכולם ישראלים, כור ההיתוך אמנם עובד - אבל לאט. למרות ההשתלבות הכלכלית, העלייה יותר מבודלת מבחינה חברתית".



בלחמן פנה לרענן סעד, סמנכ"ל שיווק ביטוח ישיר, במטרה להדגים את הצרכים השונים של המגזר הרוסי: "אני לא בטוח שהילדים שלי ילכו לביטוח ישיר כי אתה לא פונה אליהם. בלי התמדה ובלי עבודה שיווקית שמיועדת למגזר הזה אני לא בטוח שהם יהיו לקוחות שלכם".



סעד אמר בתגובה כי כשביטוח ישיר ערכה בקמפיין למגזר הרוסי לא היו תוצאות מרשימות במכירות: "קיימת תמיד השאלה אם לא עדיף להשקיע באוכלוסייה שאני רואה בה כיום תשואה יותר מהירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully