וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה אין בארץ

מאת רונית הראל

30.11.2010 / 7:05

גם אחרי שגאפ ו-H הגיעו לישראל, נשארו עוד כמה מותגים נחשקים שאפשר למצוא רק בחו"ל. בלוגרים מתחום האופנה ממליצים אילו מותגים כדאי לחפש על המדפים בנסיעה הבאה וכמה הם עולים




uniqlo



ארץ מוצא: יפן



למה כדאי: המותג הוקם ביפן ב1984-, והפריטים שהוא מציע משלבים פשטות ותחכום. המותג שונה במהותו מרשתות האופנה המציעות "פאסט פאשן" (פריטים המזכירים דגמים של מעצבי על במחירים זולים ומתעדכנים לעתים קרובות). מדובר במותג שמציע מבחר פריטים קלאסיים במחירים נוחים. איכות הבדים והצמר גבוהה בהרבה מזו שברשתות אחרות ורוב הסיכויים שפריט הנקנה ברשת ישמש אתכם למשך כמה שנים. למרות שמדובר בפריטים קלאסיים, הצבעוניות והגזרות המאפיינות את הבגדים מספיקים כדי ליצור עניין ולשדרג כל מלתחה ממוצעת. דבר נוסף המייחד את יוניקלו הוא שיתוף הפעולה עם המעצבת ג'יל סנדר, שיוצרת מדי עונה קולקציה חדשה עבור המותג.



החנות הכי שווה של המותג בעולם: בשנה הבאה תיפתח במנהטן חנות ענקית בעיצובו של האדריכל היפני masamichi katayama, וזו כנראה תזכה בתואר החנות השווה של המותג.



אתר הרשת: www.uniqlo.com



מחירים לדוגמה: מכנסיים - 40 דולר, סריגי קשמיר - 150 דולר, חולצות מכופתרות - 30 דולר, מעילים - 200-40 דולר.



בלוגר ממליץ: "the eye"



http://fashioneditorsnotes.blogspot.com



ז'קט צמר לגבר של uniqlo



40



ליש"ט



cos



ארץ מוצא: שוודיה



למה כדאי: cos הוא הילד האליטיסט במשפחת h&m השוודית, ענקית הביגוד שהגדירה מחדש את המונח "פאסט פאשן". אם h&m היא המזללה שבה תוכלו למצוא מענה מיידי לכל גחמה טרנדית שהשוק מייצר, ב-cos ימנעו מכם את הג'אנק פוד: הבגדים רגועים, בוגרים, בקווים נקיים ומודרניים. הגזרות אינן מתחכמות, קווי המתאר ישרים ואלגנטיים, והאיכות - יחסית למותג מסחרי - מרשימה.



החנות הכי שווה של המותג בעולם: את החנויות של המותג תיאלצו לחפש בפינצטה. אמנם בלונדון יש למותג כארבע חנויות ובברלין שלוש, אבל אלה בטלות בשישים לעומת אינפלציית הסניפים שהורגלנו בה מצד הרשתות האחרות. אפילו אתר האינטרנט שלהם משמיד כל רצון לתקשר עם המותג. הממשק לא ברור, ועל הזמנות אונליין אין מה לדבר. החנות הכי שווה היא ללא ספק בקופנהגן שבדנמרק, על נופיה הסקנדינביים ההדורים והמאופקים.



אתר הרשת: www.cosstore.com



מחירים לדוגמה: חולצת משי - 59 יורו, נעלי עקב זמש - 99 יורו, ג'ינס לגברים - 69 יורו, מעיל צמר - 175 יורו.



בלוגר ממליץ: מיכל רונאל - "איי לאב ג'וש"



http://ohmygodilovejosh.blogspot.com



anthropologie ארץ מוצא: ארה"ב



למה כדאי: anthropologie היא בעצם אחותה הגדולה והיקרה של urban outfitters. המותג מביא איתו אווירת וינטאג' ומשאיר המון מקום לסגנון אישי. כל פריט מעוצב ועומד בפני עצמו ונותן תחושה שהוא אחד ויחיד. הסיבה היא ההקפדה על פרטים, העיצובים המקוריים והאפשרות לשלב כל פריט עם מגוון רחב של פריטים כדי ליצור לוק שונה. במחלקת האקססוריז אפשר למצוא שרשראות מיוחדות שאיש לא ינחש שמדובר בפריט שנרכש ברשת אופנה ולא בשוק עתיקות בפאריס. חוץ מהלבשה, הנעלה ואקססוריז, המותג מציע גם מחלקה שלמה לעיצוב הבית - מרהיטים ועד נרות ריחניים.



החנות הכי שווה של המותג בעולם: במרכז רוקפלר שבניו יורק. החנות גדולה ומרשימה ומעוצבת עם ניחוחות של וינטאג' משובח. המותג ידוע בחלונות הראווה המיוחדים והמעוצבים להפליא שלו ואפשר ליהנות רק מלהסתכל בהם.



אתר הרשת: www.anthropologie.com



מחירים לדוגמה: חצאיות - 100-200 דולר, שמלות - 150-350 דולר, תכשיטים - 150 דולר.



בלוגר ממליץ: מיראל דושנסקי - "פלאפל פאשן"



www.falafelfashion.blogspot.com



מעיל פרחוני של anthropologie



298



דולר



מוג'י ארץ מוצא: יפן



למה כדאי: הרשת היפנית לאופנה, כלי בית, רהיטים ולייף סטייל משלבת את התרבות והאסתטיקה היפנית בכללותה, בכל תחומי החיים ולא רק באופנה. יש משהו במינימליזם ובעיצוב הפשוט אך המתוחכם, שממש עושה חשק שכל פריט שהרשת הזו מציעה יהיה שלנו. הבגדים עשויים מחומרים טבעיים, הרבה כותנה וגוונים רכים של אפור, כחול ותכלת. אין ספק שיש במוג'י משהו טוטאלי מאוד.



החנות הכי שווה של המותג בעולם: בגינזה שבטוקיו. חנות ענקית ובה מסעדה שמזכירה במידת מה את איקאה כי היא מכילה מבחר עצום של פריטים. גם החנות בסוהו שבניו יורק מרשימה במיוחד.



אתר החברה: www.muji.com



מחירים לדוגמה: חולצות - 20-40 דולר, שמלות מ-60 דולר.



בלוגר ממליץ: ספי ארליך



http://way2yellow.blogspot.com



urban outfitters ארץ מוצא: ארה"ב



למה כדאי: אורבן אוספת את הפריטים הכי שווים ממותגים גדולים וקטנים, ומציגה קולקציה רחבה של טישרטים מודפסים, ג'ינסים של צ'יפ מאנדיי וליוויס, חולצות וינטג' והמון אקססוריז לגברים ולנשים, לצד פריטים לבית, ספרים ומתנות נועזות. היא נותנת חוויית קנייה שגורמת לך להרגיש היפסטר רק מלהיכנס אליה.



החנות הכי שווה של המותג בעולם: הסניף בשדרות ברודווי, ניו יורק. למעשה אין הבדל גדול בין הסניפים. הרשת יצרה סטנדרט גבוה שרוב החנויות עומדות בו. החנות הזאת גדולה במיוחד והיא נמצאת במיקום מצוין.



אתר החברה: www.urbanoutfitters.com



מחירים לדוגמה: מכנסיים - 50-100 דולר, קרדיגנים - 30-80 דולר



בלוגר ממליץ: נמרוד אביגאל - "ilook" israblog.co.il/ilook



acne ארץ מוצא: שוודיה



למה כדאי: המותג acne, שמאופיין בקו מינימליסטי, נוסד ב-1996 בשטוקהולם. סניפי הרשת פרושים בתשע מדינות ברחבי העולם, בהן ניו יורק, ברלין ולונדון. משב רוח צונן ורענן של אופנה שוודית מהוקצעת ולא מתאמצת. פריטים בודדים של אקנה מגיעים לישראל, למשל לבוטיק ורנר בתל אביב.



החנות הכי שווה של המותג בעולם: ברחוב דובר בלונדון. לפני כמה חודשים נפתחה חנות נוספת של הלייבל בלונדון, שגם היא נראית מוצלחת מאוד.



אתר החברה: www.acnestudios.com



מחירים לדוגמה: מגפונים - 500-600 דולר, שמלה - 290 דולר, חולצה מכופתרת - 230 דולר



בלוגר ממליץ: דר משיח -"אפונה" http://afoona-pea.blogspot.com



מעיל עור של acne



2,250



דולר



a.p.c



ארץ מוצא: צרפת



למה כדאי: a.p.c הצרפתית נוסדה ב-1988 על ידי ז'אן טוויטו. החברה מייצרת בגדי קז'ואל בסיסיים באיכות משובחת ובקווים מינימליים, שיכולים להשתלב היטב בכל מלתחה ולהתאים לכל אירוע. מה שהחל בקולקציית בייסיק לא יקרה, נהפך עם השנים למותג איכותי ויוקרתי עם שלל חנויות ברחבי העולם - בצרפת, לונדון, באוסקה, בניו יורק, בהונג קונג ובלוס אנג'לס.



החנות הכי שווה של המותג בעולם: החנות שברובע המארה שבפאריס היא עולם קטן ומושלם של פריטי החברה, בנוסף לשלל אקססוריז, דיסקים אהובים ומוצרים נלווים אחרים. השירות אישי, צרפתי ואדיב ובעיקר משרה אווירה רגועה.



אתר החברה: www.apc.fr



מחירים לדוגמה: מכנסיים - 150-350 יורו.



בלוגרים ממליצים: אייל דה ליאו וסהר שלו - "הגרסונייר" http://hagarconniere.blogspot.com



מכנסיים משובצים לגבר של urban outfitters



88



דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully