וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה מתכוננת לשיווק אופל: מרכז לוגיסטי ייפתח בינואר בצריפין

דניאל שמיל

30.11.2010 / 7:27

המחירים יהיו גבוהים מעט מאלה של המתחרות היפניות, ונמוכים מאלה של פולקסווגן



קבוצת שלמה, היבואנית החדשה של אופל, נערכת להשקת המותג בישראל בחודש ינואר. אז מיועד להיערך אירוע השקה חגיגי, במסגרתו תחנוך החברה גם את המרכז הלוגיסטי החדש שלה בצריפין. המרכז. ששטחו 60 דונם, ישמש גם את חברת הליסינג וההשכרה שלמה סיקסט וכנראה שגם מותגים נוספים ששלמה תייבא, מסין וביבוא מקביל.



מכירת המכוניות תתחיל בשלושה אולמות תצוגה - בתל אביב (ברחוב המסגר 60), בהרצליה ובחיפה. בהמשך השנה החברה מתכננת להרחיב את מערך המכירות.







הדגמים הראשונים שתשווק אופל תהיה האסטרה המשפחתית ומכונית המנהלים אינסיגניה. האסטרה תוצע עם מנוע 1.6 ליטר המספק 115 כ"ס, או מנוע 1.4 ליטר מוגדש טורבו המייצר 140 כ"ס. תיבת ההילוכים תהיה אוטומטית, עם שישה יחסי העברה. האינסגניה תוצע עם מנוע טורבו בנפח 2.0 ליטר, המספק 220 כ"ס. במרץ תגיע לישראל גם הקורסה הקטנה, עם מנוע 1.4 ליטר המספק 100 כ"ס ותיבה אוטומטית. המכונית תוצע גם בגרסאות לצעירים, עם צבעי מרכב עזים.



שיווקם של דגמים נוספים נבחן. המכונית החשובה ביותר עבור אופל בישראל, גרסת הסדאן של האסטרה, תגיע רק במהלך 2012. המחירים טרם נקבעו, אך הם מיועדים להיות גבוהים במעט מאלה של מתחרות יפניות או קוריאניות, ונמוכים מאלה של מתחרות אירופיות כמו פולקסווגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully