וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם חדש: קרן פימי תשקיע עד 30 מיליון דולר בפריורטק

אורה קורן

30.11.2010 / 11:00

פריורטק פועלת כחברת אחזקות המתמחה בתחום תעשיית האלקטרוניקה ושולטת ב-3 חברות



קרן פימי חתמה על הסכם להשקעה של 30 מיליון דולר בחברת פריורטק ממגדל העמק. ההשקעה תתבצע במתכונת של הלוואה בהיקף של 15 מיליון דולר לתקופה של 5 שנים ובנוסף קיבלה פימי אופציות בהיקף של 15 מיליון דולר להשקעה בחברה, במחיר של 25 שקל למניה. ההלוואה והאופציות כפופות לעידכונים והתאמות שונות.



ישי דוידי, מייסד ומנכ"ל פימי אמר, כי "פריורטק פועלת בתחומים בעלי פוטנציאל צמיחה ורווחיות משמעותיים. לחברה יש ידע ייחודי בכל אחת מהחברות בהן היא שולטת. התחומים שבהם עוסקות קמטק ,פי סי בי ואמיטק, נמצאים במגמה חיובית והשילוב עם הניסיון הרב של המנהלים בחברות יוביל להערכתנו להמשך התבססות ופיתוח שלהן בשווקים בהם הן פועלות".



פריורטק פועלת כחברת אחזקות המתמחה בתחום תעשיית האלקטרוניקה ושולטת בשלוש חברות, קמטק, פי סי בי טכנולוגיות ואמיטק.



קמטק עוסקת בייצור מערכות בדיקה אופטיות לתעשיית המעגלים והמוליכים למחצה. פריורטק מחזיקה בכ-62% ממניותיה. החברה נסחרת בישראל ובנסדא"ק. שווי החברה (קמטק) כ-270 מיליון שקל.



פי סי בי טכנולוגיות עוסקת בייצור מעגלים מודפסים והרכבות של מערכות אלקטרוניות. פריורטק מחזיקה בכ-68% ממניות פי סי בי הנסחרות כיום בישראל בשווי של כ- 106 מיליון שקל.



אמיטק, חברת בת בבעלות מלאה של פריורטק פיתחה טכנולוגיה לייצור מצעים לרכיבים אלקטרוניים (ic- substrates), אשר כיום, ביחד עם שותפה הסיני, נמצאת בתהליך ייצור המוני תוך הצגת צמיחה.



קרן פימי מנהלת הון בהיקף של 1.25 מיליארד דולר ונחשבת לקרן ההשקעות הגדולה בישראל. הקרן מתמחה בהשקעות באמצעות רכישת שליטה בחברות ובהשקעות פיננסיות. הקרן שותפה מלאה לתהליך השבחה ריאלי של החברות בהן השקיעה.



עד כה השקיעה הקרן ב-63 חברות, ביצעה כ-30 מימושים והיקף עיסקות בלמעלה ממיליארד דולר. תחומי ההשקעה של הקרן כוללים את מרבית ענפי התעשיה, המסחר והשירותים. הקרן השלימה בסוף שנת 2007 גיוס של 500 מיליון דולר לקרן הרביעית.



בין המשקיעים בקרן: משקיעים מישראל ומחו"ל הכוללים, בנקים מסחריים, חברות ביטוח, קרנות פנסיה ומשקיעים פרטיים. המשקיעים הישראליים בקרן כוללים את מרבית הגורמים המוסדיים בשוק.



פימי השקיעה עד היום במגוון תחומים רב, הכולל את מרבית ענפי התעשיה, המסחר והשירותים, בין היתר, בחברות: ריטליקס, אופיר , סקופ, מדטכניקה, אדפטרון, בגיר, מטרו מוטור, תאת טכנולוגיות, אורדן, אורלייט, נירלט, תדיראן קשר, איטונג, ליפמן, פורמולה סיסטמס, ר.ה. טכנולוגיות, אוריין, אמ.די.טי., רביב ותה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully