וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקיליקס: בקרוב נחשוף מסמכים הנוגעים לבנק גדול בארה"ב

30.11.2010 / 12:01

"יש לנו מגה הדלפה מתוכננת, המסמכים צפויים לחשוף הפרות חוקים והתנהגות לא אתית", אמר מייסד אתר ההדלפות לפורבס, בהתייחסותו לאחד הבנקים "המובילים בארה"ב"

אתר האינטרנט ההדלפות וויקיליקס מתכנן לחשוף מסמכים הנוגעים לבנק גדול בארה"ב בתחילת השנה הבאה - כך אמר מייסד האתר ג'וליאן אסאנג' למגזין "פורבס", מבלי לציין באיזה בנק מדובר.

אסאנג' אמר למגזין כי האתר יפרסם "עשרות אלפי מסמכים מבנק אמריקאי גדול כבר בתחילת 2011". "יש לנו מגה הדלפה מתוכננת, אחת שקשורה לבנק", אמר אסאנג'.

אסאנג' אישר כי הבנק הוא אחד המובילים בארה"ב וכי הוא עדיין פועל וקיים. המסמכים צפויים לחשוף הפרות חוקים והתנהגות לא אתית מצד הבנק, לפי המגזין. "אפשר לקרוא לזה מערכת השחיתות. ההעדפות של בכירי הבנקים, כיצד הם חושבים וכיצד הם ממלאים אחר הצרכים הפרטיים שלהם", אמר אסאנג'.

כאשר נשאל בנוגע להשלכות ההדלפה, אמר אסאנג' כי הוא צופה שייפתחו חקירות בנוגע לבנק, בעיקר בנוגע לשכבת ההנהלה הבכירה, וקרוב לוודאי יונהגו רפורמות בעקבות המסמכים.

אסאנג' השווה את חשיפת המסמכים לחשיפתן של תכתובות דואר אלקטרוני של בכירי אנרון - אשר הובילו בסופו של דבר להתמוטטות החברה.

בנוסף אמר אסאנג' כי לאתר מסמכים רבים נוספים בנוגע לעסקים וממשלות, בכללותן רוסיה. בנוסף אמר כי ברשות האתר מסמכים על חברות תרופות, אך הוא סירב לפרט את שמותיהן.

  • עוד באותו נושא:
  • ויקיליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully