וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות רשת מלונות דן עלו ברבעון השלישי ב-16% ל-286.2 מיליון שקל

יעל פטר

30.11.2010 / 14:53

החברה רשמה רווח תפעולי של 68.7 מיליון שקל, עלייה של 19% ביחס לרבעון המקביל אשתקד



חברת מפרסמת בדו"חות הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2010, כי הכנסותיה עלו ב-16% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ל-286.2 מיליון שקל. הרווח התפעולי עלה ב-19% ל-68.7 מיליון שקל, אך הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה ירד ב-25% ל-61.9 מיליון שקל.



חברת מלונות דן היא חברת מלונאות הפועלת באופן ישיר, וכן דרך החברות הבנות בתחום. החברה מספקת שירות לינה, מזון ופנאי. באוגוסט השנה השלימה החברה רכישת מלון ריג'נסי בירושלים, ושינתה את שמו ל"דן ירושלים".



עם השלמת הרכישה גדלה מצבת החדרים של החברה ל-3,874. החברה מציינת כי הענף מאופיין בעונתיות, כאשר הרבעון הראשון והרביעי מאופיינים במחזורי הכנסות נמוכים ואילו הרבעון השני והשלישי במחזורים גבוהים יותר.



הכנסות החברה עלו בעיקר כתוצאה מגידול משמעותי בלינות תיירים במלונות הרשת. הרווח התפעולי של מלונות דן עלה כתוצאה מהגידול בהכנסות במגזר הפעילות המלונאית. כמות המזומנים נטו שיצרה החברה מפעילותה השוטפת עלתה ב-25% ל-10.3 מיליון שקל והמזומנים בקופת החברה עלו ב-41% ל-10.3 מיליון שקל. החברה מציינת כי עיקר מקורות המימון שלה נובעים מהונה העצמי בסך של 802.8 מיליון שקל ומהלוואות מתאגידים בנקאיים בסך כולל של כ-541.8 מיליון שקל.



עמי הירשטיין, מנכ"ל החברה, אמר היום כי "תוצאות הרבעון משקפות את העלייה בתנועת התיירות בתקופת הקיץ והחגים. עלייה זו מוכיחה שוב את רמת העונתיות הגבוהה של הענף אשר מושפעת מגורמים רבים. תוצאות התקופה מוכיחות את התועלת שבהשקעה שנעשתה בשנים האחרונות בתחום השיווק, ומצדיקות את הצורך להמשיך ולהגביר פעולות אלו כדי לבסס את ישראל כיעד תיירותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully