וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל בניוז קורפ: אנחנו שוקלים ברצינות למכור את מייספייס

סוכנויות הידיעות

30.11.2010 / 16:52

ניוז קורפ שוקלת גם אפשרות לשותפות במייספייס עם יאהו או AOL, אמר צ'ייס קארי, סמנכ"ל התפעול של החברה



ענקית המדיה ניוז קורפ, בבעלות רופרט מרדוק, שוקלת למכור את מייספייס, לאחר שהצהירה כי האתר מהווה עבורה "בעייה", כך דיווח העיתון "דיילי טלגרף", על פי דבריו של בכיר בניוז קורפ.



צ'ייס קארי, סמנכ"ל התפעול של ניוז קורפ, אמר כי החברה שוקלת בימים אלה למכור את האתר, שהיה חלוץ הרשתות החברתיות, לאחר שרכשה אותו ב-580 מיליון דולר בשנת 2005. קארי אמר כי מכירה של מייספייס, או שותפות עם ענקית אינטרנט כמו יאהו או aol הן שתיים מהאופציות שהחברה בוחנת.



קארי, אשר בעבר תיאר את הפסדיה של מייספייס כ"לא מתקבלים על הדעת", סירב לפרט מהו תאריך היעד שעד אליו רוצה ניוז קורפ לראות את מייספייס חוזרת לרווחיות, לפני שתתחיל בתהליך של מכירתה.



קארי אמר כי מהנדסי החברה עשו עבודה טובה מאוד בעיצוב מחדש של מייספייס, כדי להפוך אותה למתחרה הולמת למובילות השוק פייסבוק וטוויטר, והוסיף כי בוודאי היה קשה למכור את האתר לפני השינוי בעיצובו.



מייספייס נרכשה ב-2005 על ידי ניוז קורפ תמורת 580 מיליון דולר. לאחר התחלה מבטיחה, האתר החל לאבד מפרסמים ומשתמשים, במיוחד לאחר השקתה של פייסבוק. חברת אי-מרקטר העריכה כי השנה יוציאו מפרסמים ברחבי העולם 347 מיליון דולר על פרסום במייספייס, לעומת 1.3 מיליארד דולר על פייסבוק. בעוד שלפייסבוק יש כיום יותר מחצי מיליארד משתמשים, למייספייס יש כ-130 מיליון בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully