וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורכית תבצע גיוס של 8.4 מיליון דולר בדיסקאונט של מעל ל-16% - המניה צנחה ב-17%

ניר צליק

30.11.2010 / 17:07

כ-900 אלף יחידות יירכשו על ידי דירקטורים בחברה או מקורבים אליהם



פחות משבוע אחרי שסיפקה למשקיעיה בשורות חיוביות בדמות הסכם עם ספקית התקשורת הרוסית tele2, שהוערך במספר מיליוני דולרים על ידי גורמים בשוק, יצרנית קופסאות התקשורת מצננת את רוחם של המשקיעים, בגיוס של 8.4 מיליון דולר בדיסקאונט של יותר מ-16% ממחיר השוק.



החברה תנפיק כ-3 מיליון מניות ו-1.8 מיליון אופציות לרכישת 0.6 מניה של החברה לחמש שנים במחיר מימוש של 3.5 דולרים, כשכל יחידה תכיל מניה אחת ויחידה אחת, ותימכר ב-2.75 דולר. מחיר המניה ביום שני בתום המסחר עמד על 3.28 דולר, כך שמדובר בדיסקאונט של כ-16% על מחיר השוק, ללא האופציה.



התקבולים מההנפקה יסתכמו בכ-8.4 מיליון דולר ואחרי עמלת חתמים תקבל החברה כ-7.8 מיליון דולר. החברה תשתמש בתקבולים למטרות אירגוניות כלליות. כ-900 אלף יחידות יירכשו על ידי דירקטורים בחברה או מקורבים אליהם, כאשר בית ההשקעות cowen and company יהיה החתם ורות' קפיטל ומרימן ישמשו כמפיצים.



בין רוכשי המניות נמצאים קרן קטליסט של יאיר שמיר, איציק תמיר, נשיא ויו"ר החברה, אריק פנת', מנכ"ל החברה, בכפוף לאישור בעלי המניות. המכירה צפויה להסתיים ב-3 לדצמבר, כאשר רכישת המניות על ידי אריק פנת' ואיציק תמיר תיסגר מאוחר יותר, בכפוף לאישור בעלי המניות.



אורכית מייצרת פיתרון טכנולוגי להעברת שידורי טלוויזיה רב-ערוצית, אינטרנט מהיר וטלפון, הפועל באמצעות פרוטוקול האינטרנט (ip). מתגי התקשורת מתוצרתה מותקנים במרכזיות של חברות טלקום ומשדרגים את רשת התקשורת, בכל הקשור ליכולתה להקצאה אופטימלית של רוחב הפס על גבי הסיב האופטי. ההקצאה מקבלת חשיבות עליונה כאשר רוצים להעביר למשקי הבית גם טלוויזיה רב-ערוצית עם אפליקציות נלוות - כמו וידיאו לפי דרישה (vod) ולא רק טלפון ואינטרנט מהיר. שווי החברה מסתכם ב-62 מיליון דולר.



קופת המזומנים וניירות הערך הסחירים של אורכית הכילה בתום הרבעון כ-27.9 מיליון דולר, כאשר לחברה יש איגרות חוב בשוק בשווי 23.8 מיליון דולר, כאשר למשקיעים יש נקודת יציאה ב-14 במארס 2012. החברה כבר גייסה 10.6 מיליון דולר במארס השנה, בדיסקאונט של 21.4% על מחיר השוק, וכן הגישה תשקיף לגיוס של עד 33 מיליון דולר בחודש אפריל, שאותו היא מנצלת כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully