וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RBC על עסקת מלאנוקס-וולטייר: "המחיר הוא נמוך - מתחת לרמות בעסקאות דומות"

ואדים סבידרסקי

30.11.2010 / 17:42

דניאל מירון, אנליסט ב-RBC: "השילוב יקנה לשתי החברות את היכולת להתפתח ולמכור לשווקים נוספים"



אתמול דווח כי סיכמה על רכישת וולטייר תמורת 8.75 דולר למניה, מחיר המשקף פרמיה של 36% לשווי החברה, כלומר שווי מתואם של כ-176 מיליון דולר (בניכוי מזומנים) לוולטייר. מלאנוקס מצפה לשילוב מוצלח של מוצרי החברות עד למחצית השנייה של 2011. בבית ההשקעות rbc, שותפו האסטרטגי של תמיר פישמן בישראל מעריכים כי העסקה מציעה מכפיל 2 ביחס שווי מתואם למכירות הצפויות בשנת 2011 הצפויות.



האנליסט דניאל מירון מ-rbc, אשר התריע על אפשרות של מכירת החברה מזה שנה וחצי, מצביע על הסינרגיות האפשריות וההשפעות הצפויות ומציין כי המחיר הינו בצד הנמוך של התעשייה ומתחת לרמה הנצפית בעסקות דומות בתחום בתקופה האחרונה. מירון מעלה את מחיר היעד שלו מ-8 דולר ל-8.75 דולר, בהתאם להצעה של מלאנוקס.



ב-rbc מאמינים כי השילוב יקנה לשתי החברות את היכולת להתפתח ולמכור לשווקים נוספים, במיוחד לאור היכולות של וולטייר בתחום המערכות ומלאנוקס בתחום השבבים. מירון מעריך כי יחדיו יזכו החברות בנתח שוק של כ-50%-60% בתחום ה-infinaband בנוסף לעמדה איתנה בשוק ה-ethernet, אך אין צפי לבעיות רגולטוריות כיוון שישנם עוד מתמודדים גדולים ורבים בשוק.



מירון מציין כי למרות הקשיים הקיימים בכל אינטגרציה ורכישה החיבור הנידון עשוי להביא תוצאות חיוביות אשר נשענות על שיתופי הפעולה בין שני החברות והרקע הדומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully