וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי אף מילה על תנובה: מבטח שמיר הפסידה 11 מיליון שקל ברבעון

רם עוזרי

30.11.2010 / 18:30

מאיר שמיר: אנחנו מקווים לחזור לתנובה בעתיד כבעלי שליטה



חברת מפרסמת היום דו"חות חלקיים לגבי פעילות החברה ברבעון השלישי של 2010. גם הפעם לא חושפת מבטח שמיר את נתוניה הכספיים של חברת תנובה שבאחזקתה. ככל הנראה זו הפעם האחרונה שמבטח שמיר מגישה את דו"חותיה הכספיים כחברה המחזיקה בתנובה, לאחר שבאוקטובר נחתם מסמך הבנות בין מבטח שמיר ובנק לאומי לישראל למכירת כל אחזקותיה של החברה בתנובה. התמורה שתקבל מבטח שמיר מוערכת בסכום של כ-1,230 מיליוני שקלים.



החברה, שכאמור סיכמה על מכירת אחזקותיה בתנובה תמורת 1.23 מיליארד שקל, מצהירה בדו"חותיה על הכנסות רבעוניות של 4.7 מיליון שקל ועל הפסד רבעוני של 11 מיליון שקל הנובע, כך על פי הודעת החברה, "בעיקר מהוצאות מימון ומחלק החברה בהפסדים של חברות כלולות". עוד מצהירה מבטח כי "חלק החברה ברווחים של חברות כלולות נטו לתקופה שנסתיימה ביום 30 בספטמבר 2010 הסתכם ב-22.4 מיליון שקל לעומת הפסדים בסך 15.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד".



סירובה, או אי יכולתה, של מבטח שמיר לחשוף את נתוני תנובה הוא שהביא בסופו של דבר למכירת תנובה. המסחר במניית מבטח הופסק לאחר שלא נענתה לדרישת הרשות לניירות ערך לחשוף את הנתונים. מנכ"ל החברה מאיר שמיר אמר עם הגשת הדו"חות כי מבטח שמיר נמצאת בהליך של החזרת מניותיה למסחר תקין. עוד אומר שמיר כי "למרות הרווח הגבוה הצפוי למבטח שמיר כתוצאה ממימוש ההשקעה בתנובה, הפניה לאפיק המכירה נעשתה כמוצא אחרון ומתוך תקווה לחזור לתנובה בעתיד כבעלי שליטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully