וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תודה להוליווד: סרטים חדשים ב-IMAX אילת מעבירים את גלובוס מקס לרווח

ואדים סבידרסקי

30.11.2010 / 19:44

הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-8.5 מיליון שקל; במאי השנה נעשתה "תספורת" למחזיקי האג"ח של כ-25% מהחוב



מפעילת בית קולנוע imax באילת ועוד 6 מרכזים קולנועיים ברחבי הארץ, חברת גלובוס מקס, בשליטת יורם גלובוס (60%), מדווחת הערב על שיפור של כ-31% בהכנסותיה לעומת התקופה המקבילה אשר הסתכמו בכ-36.2 מיליון שקל ברבעון השלישי 2010. בחברה מציינים את הגידול בפעילות של בתי הקולנוע ואת הגידול במספר המבקרים בשל תמהיל הסרטים. "הכנסות בתי הקולנוע גבוהות יותר בחודשי קיץ ותקופת החגים, יחד עם זאת, הקרנות של סרטים שוברי קופות מושכים קהל בכל עונות השנה", כותבים בדירקטוריון.



הרווח התפעולי, אשר נבע מהפעילות השוטפת של החברה, הסתכם בכ-9.8 מיליון שקל - בהשוואה להפסד תפעולי של כשני מיליון שקל ברבעון אשתקד. זאת לאחר שבתקופה המקבילה נרשמה ירידת ערך של נכסים קבועים ולא מוחשיים של כ-6 מיליון שקל. בית הקולנוע imax בנוי על הקרקע בבעלות החברה. בשורה התחתונה, מדווחת החברה על מעבר לרווח נקי שהסתכם בכ-8.5 מיליון שקל ברבעון החולף בהשוואה להפסד נקי של כ-2.5 מיליון שקל ברבעון המקביל.



תזרים המזומנים, אשר נבע מהפעילות השוטפת של החברה, גדל מ-3.6 מיליון שקל ברבעון אשתקד לכ-4.5 מיליון שקל ברבעון השלישי 2010. החברה מציגה שיפור על רקע הסדר חוב עם מחזיקי אגרות החוב שלה, אליו הגיעה במאי השנה. ההסדר נעשה בצורת "תספורת" כאשר מחזיקי חוב זכו לתשלום של 73.5 אגורות לאיגרת אחת במקום ערכה הנקוב של 1 שקל - מחיקת כ-25% מסך החוב, בתמורה לתשלום כולל של כ-44 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully