וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה מינה את גייתנר לניהול המגעים עם הרפובליקנים בנוגע לקיצוצי המס בארה"ב

סוכנויות הידיעות

30.11.2010 / 21:57

גייתנר ומנהל התקציב של הבית הלבן, ג'ק לו, ייצגו את הממשל במגעים בנוגע להארכת קיצוצי המס של ממשל בוש



נשיא ארה"ב, ברק אובמה, אמר היום כי הוא הורה לשר האוצר טימותי גייתנר ומנהל התקציב של הבית הלבן, ג'ק לו, לנהל מטעם הממשל את המגעים עם הרפובליקנים בקונגרס בנוגע להארכת קיצוצי המס של ממשל בוש.



לאחר פגישה עם מנהיגי הדמוקרטים והרפובליקנים בקונגרס, אמר אובמה כי שני הצדדים הגיעו להסכמה על הצורך בהארכת קיצוצי המס של בוש למשפחות במעמד הבינוני לפני שיפוגו בסוף השנה, למרות שהמפלגות עדיין חלוקות בנוגע לשאלת הארכת קיצוצי המסים למשפחות העשירות בארה"ב.



"חייבת להיות פשרה הגיונית בה נוכל לפתור את חילוקי הדעות בינינו בנוגע למס", אמר אובמה, שהוסיף כי הורה לגייתנר ולו "לפרוץ את המחסום בנושא זה". הפגישה הייתה פגישתו הראשונה של אובמה עם מנהיגי המפלגות בקונגרס מאז בחירות אמצע הקדנציה בארה"ב, בהן השתלטו הרפובליקנים על בית הנבחרים וצמצמו את הרוב הדמוקרטי בסנאט.



"העם האמריקאי לא הצביע לקיפאון פוליטי", אמר אובמה, "הם דורשים שיתוף פעולה והם דורשים התקדמות". הנשיא אמר כי יערוך פגישות נוספות עם מנהיגים רפובליקנים ודמוקרטיים כדי לקדם שותפות ועל-מפלגתיות.



אובמה והדמוקרטים מעוניינים להאריך את קיצוצי המס לאמריקאים שמשתכרים פחות מ-200 אלף דולר בשנה ולזוגות נשואים עם הכנסה מקסימלית של 250 אלף דולר בשנה. עם זאת, הרפובליקנים מעוניינים להאריך את קיצוצי המסים גם לאמריקאים העשירים ביותר, שמרוויחים יותר מ-250 אלף דולר בשנה - 3% מהאוכלוסייה - דרישה שלה אובמה מתנגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully