וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בניו יורק ננעל בירידות מתונות

ואדים סבידרסקי

30.11.2010 / 23:45

יום המסחר בוול סטריט נסגר בירידות מתונות לאחר שפרסום מדד אמון הצרכנים מיתן את נפילות השערים המוקדמות. דאו ג'ונס ירד ב-0.4%, נאסד"ק איבד 1% ו-S&P 500 נחלש ב-0.6%

המסחר בוול סטריט נפתח היום בירידות שערים בעקבות חולשה נוספת של שוק הנדל"ן האמריקאי - דיווח על עליית מחירים איטית מהצפוי וחששות מהתפשטות משבר חוב באירופה. עם זאת, במקביל התפרסם מדד אמון הצרכן לחודש נובמבר שרשם שיפור חד מהצפוי ומיתן את המגמה השלילית.

מדד דאו ג’ונס ירד ב-0.4% ונסגר ברמה של 11,006 נקודות, נאסד"ק איבד 1% לרמה של 2,498 נקודות ומדד S&P 500 החסיר 0.6% ל-1,180 נקודות. בשוק הסולידי, תשואת האג"ח של ממשלת ארה"ב ל-10 שנים הסתכמה ב-2.81%.

בזירת המקרו האמריקאית, התפרסם היום מדד אמון הצרכן בארה"ב לחודש נובמבר, כאשר המשקיעים המתינו לשיפור תוך דגש על מרכיביו הנוגעים לשוק התעסוקה. המדד עלה ל-54.1 נקודות האחוז כאשר קונצננזוס האנליסטים צפה עלייה מתונה יותר ל-52 נקודות, וזאת בהשוואה ל-50.2 נקודות בחודש אוקטובר ו-48.6 נקודות בלבד בחודש ספטמבר.

מחירי הבתים ב-20 הערים הגדולות בארה"ב עלו בחודש ספטמבר בקצב האיטי זה שמונה חודשים, סימן נוסף לכך ששוק הנדל"ן האמריקאי מתקשה להתאושש מהמשבר. מדד סטנדרד אנד פור'ס/קייס-שילר עלה בחודש ספטמבר ב-0.6% לעומת ספטמבר שעבר, העלייה המתונה ביותר מאז ינואר. העלייה היתה מתונה מתחזיות אנליסטים, אשר צפו כי המחירים יעלו ב-1%. לעומת חודש אוגוסט, נרשמה ירידה של 0.8% במחירי הבתים, הירידה החדה ביותר מאז אפריל 2009, וזאת לאחר ירידה של 0.5% באוגוסט.

תוכנית הסיוע האמריקאית לחילוץ הבנקים ויצרניות הרכב (TARP), שסיכנה 700 מיליארד דולר מכספי הממשלה, תעלה למשלם המסים 25 מיליארד דולר בלבד - כך עולה מהערכה שפירסם משרד התקציב של הקונגרס (CBO). ההערכה האחרונה של משרד התקציב של הקונגרס נמוכה יותר מהתחזית הקודמת של ממשל אובמה של פחות מ-50 מיליארד דולר - תחזית שנתפסה כאופטימית מדי כשפורסמה בסוף ספטמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully