וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוט ישראלי זעיר יעשה לכם נעים בגב

מאת גיא גרימלנד

1.12.2010 / 7:01

היזמים קובי גורייבסקי ואייל אברמוביץ פיתחו רובוט מסאז' שיימכר ב-200 שקל



>> פיתוח ישראלי חדש מבית חברת דרים בוטס (dreambots) הישראלית מבטיח לעשות לכם נעים בגב באמצעות רובוט זעיר בשם wheeme. מאחורי הפיתוח עומדים שני יזמים ישראלים: קובי גורייבסקי ואייל אברמוביץ.

לדברי גורייבסקי, הרעיון לפיתוח הרובוט נעוץ בקשריו הזוגיים של אברמוביץ. "היו לו בנות זוג שרצו מסאז'ים. פיתחנו רובוט גדול עם זרוע. הגשנו כמה בקשות פטנטים אבל המיזם לא התקדם. במשך שמונה שנים עד 2008 המיזם של הרובוט היה על אש קטנה".



היזמים המשיכו לעבוד בהיי-טק. אברמוביץ עבד בחברת אטלס מחקרים ובחברת avt. ב-2004 הקים את גיגה לינקס שבה בושל הרעיון להקמת הרובוט. גורייבסקי עובד עד היום בחברת דארונט. "עבדנו על הפיתוח בסופי שבוע ובלילות", מספר גורייבסקי.



ב-2008 החברה נולדה מחדש ונרשמה תחת השם דרים-בוטס. "הצלחנו למצוא דרך להוזיל את עלות הרובוט ולמזער אותו - מבחינת פלסטיקה, גלגלים ומנועים. גייסנו באותה תקופה 200 אלף דולר מקבוצת ol group של עופר לזובסקי ורפי בלושטיין", אומר גורייבסקי.



הרובוט עומד לפני ייצור. גורייבסקי מייעד אותו לשוק המתנות והגאדג'טים. "לא מדובר במוצר בריאותי. מדובר ברובוט שעוזר להירגע ולהירדם. בנוסף, יש לנו דגם שיודע להעביר חום ורטט. הייתי מגדיר את המוצר שלנו כרובוט שעושה מסאז' עדין עד בינוני לעור ולשרירים".



המחיר צפוי להיות 49 דולר, אבל החברה עדיין לא מייצרת את הרובוט באופן סדרתי. בדרים-בוטס מתכננים לייצר את הרובוט בסין ולטענת גורייבסקי כבר קיבל הזמנות לרובוט באלפי יחידות. לדבריו המחיר בישראל יהיה 200 שקל וביולי 2011 החברה תחל למכור אותו בישראל.



יש כיום חברות המציעות רובוטיים תיראפוטיים דומים. אף אחד מהם לא במשקל 240 גרם, המשקל של הרובוט הישראלי. לטענת גורייבסקי, הרובוט צפוי לערוך הופעה ראשונה בציבור בתערוכת האלקטרוניקה והגאדג'טים בלאס וגאס שתיערך בינואר הקרוב. החברה מנהלת בימים אלה סבב גיוס הון למציאת משקיעים חדשים שיאפשרו את ייצור הרובוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully