וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע תבצע רכישה חוזרת של עד מיליארד דולר

יורם גביזון

1.12.2010 / 9:15

ענקית התרופות תבצע את הרכישה החוזרת, השווה במונחי המחיר הנוכחי ל-2% מהונה של החברה, ב-12 החודשים הקרובים. עם זאת, הודגשה מחויבותה לתוכנית האסטרטגית

דירקטוריון חברת טבע אישר רכישה חוזרת של מניות החברה בסכום של עד מיליארד דולר ב-12 החודשים הקרובים. טבע נסחרת במחיר של 50 דולר למניה שמשקף שווי שוק של 46.8 מיליארד דולר - כך שהרכישה החוזרת שווה במונחי המחיר הנוכחי ל-2% מהונה של החברה.

טבע מדגישה שהיא מחוייבת לביצוע התוכנית האסטרטגית ארוכת הטווח שלה, הכוללת רכישות עתידיות, הרחבת המחקר והפיתוח הגנרי והמקורי והשגת יעדי התוכנית ל-2015.

הבהרה זו נדרשה ככל הנראה שכן ההודעה נראית לכאורה לא עקבית עם תוכניתה האסטרטגית של החברה שהוצגה בינואר 2010 לפיו מתכננת החברה להגדיל את מכירותיה מ-14 מיליארד דולר ב-2009 ל-31 מיליארד דולר ב-2015 ולהציג רווח נקי של 6.8 מיליארד דולר, כלומר 22% מהמחזור.

טבע הסבירה שבכוונתה להשיג שני שליש מהגידול במחזור המכירות באמצעות גידול פנימי ואת היתרה באמצעות רכישות. טבע מציינת שעיתוי הרכישה ומספר המניות שיירכשו יהיו תלווים במספר גורמים כולל מחיר המניה ותנאי שוק נוספים וכן דרישות תאגידיות ורגולטוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully