וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכני הביטוח: "על סמך מה הוסקו המסקנות הגורפות?"

נועם בר ואתי אפללו

1.12.2010 / 9:44



>> בלשכת סוכני הביטוח יצאו אתמול נגד טענות האוצר לפיהן הסוכנים מושפעים משיקולים זרים. "יעדי שיווק ומכירות מעולם לא היוו שיקול זר או גורם משפיע בתהליך ההפצה והמכירה של מוצרי חיסכון פנסיוני או ביטוח", נמסר מהלשכה. "סוכן הביטוח נבחן על פי מידת מקצועיותו, נאמנותו ותרומתו ללקוח. כך היה וכך זה צריך להיות".

בלשכת סוכני הביטוח אמרו כי ילמדו את תוכנית האוצר ויגיבו בהרחבה בהמשך, אך הוסיפו כי "על סמך מה הוסקו המסקנות הכה גורפות, שהביאו להתערבות הרגולציה בסביבת שוק חופשית ובמערכת היחסים בין הסוכנים לגופי המוסדיים?"



גם יו"ר איגוד הבנקים ויו"ר בנק הפועלים, יאיר סרוסי, התייחס אתמול לתוכנית הפנסיונית של האוצר. "לדעתי, אם ברצוננו לעשות שינוי אמיתי במודעות לתחום הפנסיה בישראל, באיכות הייעוץ הפנסיוני הניתן לכלל השכירים והעצמאיים במשק, עלינו להבטיח כניסה משמעותית של כלל הבנקים לתחום הפנסיה", אמר סרוסי. "אין מערכת אחרת המסוגלת לחולל את השינוי הנדרש".



סרוסי הוסיף כי על פי מחקרים שונים יותר, 86% מציבור השכירים בישראל אינו יודע באיזה אפיק מושקעים כספי הפנסיה שלו; 70% אינם יודעים מה גובה דמי הניהול שהם משלמים, ויותר מ-50% אינם יכולים להעריך מה גובה הפנסיה הצפויה להם. "מבדיקות שערכנו, חלק גדול מאלה יופתע לגלות עד כמה נמוכה תהיה הפנסיה שלהם ללא חיסכון משלים לטווח ארוך", אמר סרוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully