וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל נלחמת ברמי לוי - באתר האינטרנט

עדי דברת מזריץ

1.12.2010 / 10:20

בתגובה לפיילוט אתר המכירות המכוון של רמי לוי, יוצאת שופרסל ישיר במהלך הכולל הוזלה של 50 מוצרים, ביטול דמי המשלוח למזמינים בסכומים גבוהים, והענקת בונוסים למזמינים

ימים ספורים לפני שרמי לוי מתחיל עם הפיילוט של הפעלת אתר מכירות אינטרנטי, משגרת שופרסל לשוק את תגובתה. רשת הסופרמרקטים, המפעילה את אתר הקניות המקוון 'שופרסל ישיר' תוריד מחירים על 50 מוצרים מובילים באתר בכ-15%. בנוסף, יבוטלו דמי המשלוח למזמינים בסכום של יותר מ-750 שקל, ויוענקו בונוסים ומתנות למזמינים. על ההזמנה הראשונה של לקוח, למשל יוענקו לו 200 שקל מתנה.

המחירים באתר 'שופרסל ישיר' הם מחירי הפורמט היקר יותר של הרשת - 'שופרסל שלי' - ואילו מחירי המוצרים שהוזלו יהיו דומים למחירי הדיסקאונט של 'שופרסל דיל'.

כפי שפורסם, רשת רמי לוי שיווק השקמה, שבבעלות איש העסקים רמי לוי, תחל השבוע למכור את מוצריה דרך האינטרנט. המחירים באתר רשת יהיו זהים למחירים בסניפים. בשלב הראשון יושק האתר ל-3,000 לקוחות שישתתפו בפיילוט באזור רמת גן. לדברי לוי, בתוך שלושה חודשים יושק השירות בכל האזורים במדינה.

"92% מהמוצרים ישווקו באותו המחיר כמו בחנויות שלנו, ו-8% בהתאם לתחרות המקומית", אמר לוי בנושא בעבר. "המחירים שלנו יהיו הרבה יותר נמוכים מהמתחרים וכל מי שיקנה אצלנו יחסוך עשרות אחוזים על כל קנייה, אז זה לא משנה אם המשלוח יעלה לו כמה שקלים יותר מהמתחרה".

מחירי המוצרים באתרים של הרשתות הגדולות נקבעים לפי הסניפים השכונתיים שלהן - שופרסל שלי ומגה בעיר - הנחשבים לפורמטים היקרים של אותן רשתות, ובוודאי שיקרים יותר ממחירי רמי לוי שיווק השקמה.

לדברי לוי, דמי המשלוח שתגבה הרשת ינועו בין 25 ל-29 שקלים. לשם השוואה, באתר שופרסל ישיר נגבים דמי משלוח של 28 שקל, רבוע כחול גובה דמי משלוח של 19 שקל, על הזמנת מינימום של 50 שקל.

לוי אף אמר כי הוא סבור שכניסתו לתחום המכירות המקוונות תסייע לתחרות בענף. "הכניסה שלנו תביא לצמיחה בתחום. באופן טבעי אני מייצר תחרות. אני מעריך שגם שופרסל ורבוע כחול יתחרו בנו, ובהמשך גם נראה רשתות דיסקאונט אחרות נכנסות לתחום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully