וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל כובשת את וול סטריט: ג'יי פי מורגן יחלק לבנקאי ההשקעות מכשירי אייפד

סוכנויות הידיעות

1.12.2010 / 10:21

הדומיננטיות של אפל בבנקים הגדולים מאיימת על RIM, שמכשירי הבלאקברי שימשו עד כה את רוב הבנקאים



בנק ג'יי פי מורגן צ'ייס יעניק לבנקאי ההשקעות שלו מכשירי אייפד, כדי לספק להם מכשיר נייד נוסף, כך דיווחה בלומברג. זהו סימן נוסף לדומיננטיות הגוברת של בוול סטריט, אשר מאיימת על rim, שמכשירי הבלאקברי שלה שימשו בעבר את רוב הבנקאים.




ג'יי פי מורגן, הבנק השני בגודלו בארה"ב במונחי נכסים, יחלק מכשירי אייפד בחינם לכל עובדי חטיבת בנקאות ההשקעות העולמית שלו, במסגרת תוכנית פיילוט. העובדים יוכלו לשמור על המכשיר למשך כל זמן עבודתם בחטיבה, עד שהפיילוט יסתיים ב-1 במאי 2011.



"אנחנו מאמינים שבסביבת העבודה שלנו אנחנו יכולים להפיק תועלת רבה מהשימוש במכשיר - אשר תתרום גם ליעילות האישית ולהנאה שהיא חלק מהחבילה", אמרו שני מנהלים בג'יי פי מורגן לבלומברג.



אפל שולטת כיום בשוק מחשבי הטאבלט עם נתח של 95%, ומנסה למנף את הצלחתה בקרב בסיס הצרכנים המסורתי לשוק התאגידי, בשעה ש-rim מפתחת את המכשיר המתחרה שלה, בלאקברי פלייבוק. rim מנסה להתחרות באפל, לאחר שבנקים כמו ג'יי פי מורגן וקרדיט סוויס פיתחו אפליקציות לאייפד, ובנקים אחרים, כמו סיטי ובנק אוף אמריקה, שוקלים לתת לעובדיהם מכשירי אייפון במקום בלאקברי.



"אפל מהווה סכנה ברורה ומיידית בפני rim", אמר בריאן מרשל, אנליסט בגליצ'ר אנד קו. "לראשונה יש אלטרנטיבה חיונית לתקשורת ניידת, ואנחנו רואים הרבה אנשים עוברים מפלטפורמת הבלאקברי לטובת האייפון והאייפד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully